זרי פרחים, כמה טוב זה עושה לנו על הלב?
גם אם מדובר בהפתעה וגם אם במשלוח פרחים שעשינו לעצמנו, אין כמו הרגע הזה שזו אנו מסתכלים בסיפוק אל עבר הזר היפהיפה שמונח לו באגרטל במרכז הסלון או המטבח.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

אם רק היינו יכולים להאריך את חייו בכמה ימים נוספים ולהימנע מנשירת העלים הצבעוניים והיפים שלו...
אז אנחנו שמחים לבשר לכם שיש לכם מה לעשות! בעזרת טיפים שלא דורשים הרבה מאמץ, תוכלו להאריך משמעותית את משך החיים של הזר הבא שלכם וגם לשמור על נראות הפרחים והעלים לאורך זמן!

אז קבלו מאיתנו כמה טיפים חשובים - להארכת תוחלת החיים של זר הפרחים הבא שלכם:

טיפ ראשון - החליפו מים באגרטל בכל יומיים שלושה והקפידו לגזור את קצה הגבעול בין חצי סנטימטר לסנטימטר בכל פעם שאתם מחליפים מים, בכדי להגדיל את פתח הכניסה של המים אל תוך הגבעול.

טיפ שני - הוסיפו כפית סוכר למים! כן, כפית סוכר מהווה מקור מזון לפרחים שבתוך האגרטל.

טיפ שלישי - יש למלא מים באגרטל בגובה 2/3 מתכולתו, כך שראש הזר יהיה במרחק של 1/3 אגרטל מגבול המים העליון.

טיפ רביעי - הזמינו את הזר מחנות מוכרת שאתם יכולים להיות בטוחים שהמשלוח יגיע ביתר זהירות וישמר בתנאים הנדרשים.
אנו יכולים להמליץ לכם על חנות פרחים בתל אביב שאנו מאוד אוהבים הנקראת "עדן צמחים" ועושה משלוח פרחים בתל אביב ובאזור המרכז.

טיפ חמישי - לא לשמור את הפרחים במקום החשוף מדי לשמש ולא מתחת למזגן! עדיף במקום מוצל אך מואר, שיספק לפרחים את התנאים להם הם זקוקים.

טיפ שישי - אם אתם לא מהאנשים שנוטים להקפיד להחליף מים באגרטל בכל יומיים/שלושה, נמליץ לשים כמה טיפות של אקונומיקה בתוך המים, כך שישמרו על ניקיון המים וגם יקטלו מזיקים שעלולים להתפתח בעקבות מים עומדים.

טיפ שביעי - להרחיק את הפרחים מפירות! כן, הרבה מאיתנו נוהגים לשמר את זר הפרחים שלנו בתוך אגרטל במרכז שולחן המטבח, ופה ושם כאשר באים אורחים אנו נוטים להגיש להם פירות טעימים לנשנוש, אבל דעו לכם שפירות פולטים הורמונים המזיקים לזר וגורמים לנבילת הפרחים.

טיפ שמיני - הרתיחו את גבעולי הפרחים (מכוון אל פרחי שדה כמו: חמניות, לוע הארי, ורוניקה, חרציות ועוד).
בגבעולים נמצא פעמים רבות "אוויר כלוא", מה שגורם לפרחים לאט לאט להישמט ולנבול, פעולת הרתיחה תשחרר את האוויר הכלוא ותדאג להאריך את חיי הזר שלכם.
לאחר ההרתחה וכאשר הגבעולים יסיימו להוציא בועות בתוך המים, תוכלו להחזיר את הזר לאגרטל עם מים פושרים.

טיפ תשיעי - אם אתם מתכננים לתת את הזר למישהו מסוים בשלב מאוחר יותר ביום, דאגו להניח אותו במקרר עד לרגע שתצטרכו לקחת אותו.
ממש כמו ששומרים את הפרחים בחדרי קירור בחנויות הפרחים ובכך תדאגו שישמר ממש כפי שהגיע אליכם עד לרגע שתצטרכו להעביר אותו הלאה.

אז אחרי שקראתם את כל תשעת הטיפים שלנו, נאחל לזר הבא שלכם אריכות חיים, ומקווים שהוא כבר בדרכו אליכם