מאחורי כל קריירה ניהולית משגשגת עומד מנהל שתכנן, יזם ופעל בכל דרך אפשרית על מנת למנף את עצמו אל המקום והתפקיד אליו הגיע. מנהל ששואף להמשיך ולהתקדם מבחינה מקצועית לא יכול להרשות לעצמו לנוח על זרי הדפנה או להתפלל לאלת המזל שתאיר פניה אליו - כדי להתקדם עליך להיות פעיל, אקטיבי וממוקד מטרה. קואוצ'ינג עסקי למנהלים נותן בידיכם מפתחות למינוף הקריירה שלכם וכלים לניהול משופר, איכותי ואפקטיבי. במאמר הבא נציג בפניכם טיפים לשדרוג הקריירה הניהולית שלכם. המאמר נכתב בשיתוף עם עדית פליק, מפתחת שיטת אימון (קואוצ'ינג) ייחודית המיועדת למנהלים שמבקשים לשדרג את הקריירה הניהולית שלהם.

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

להסתכל רחוק

כדי להמשיך להיות מכווננים להתקדמות וצמיחה, עליכם להציב לעצמכם מטרות ויעדים אליהם תשאפו. ככל שתסתכלו רחוק יותר וככל שהמטרות שלכם יהיו לכאורה רחוקות יותר, כך תוכלו לגייס את עצמכם לחתירה מתמדת להתקדם ולהתפתח. חשוב לבחור מטרות ותפקידים שמלהיבים אתכם, תחומים שמעניינים אתכם ותפקידים שמתגמלים אתכם. אל תדחו את ההגשמה העצמית שלכם למועד מאוחר יותר ואל תישארו בתפקיד, חברה או ארגון שאינם גורמים לכם סיפוק. זכרו שאתם קובעים היום את המסלול והנתיב המקצועי שלכם לעתיד, לכן אם המסלול הנוכחי אינו מתאים, תכננו מסלול מחדש. שדרוג קריירה מתחיל בהנחת יסוד מיטיב וארוך טווח לקריירה שיש בה אופק מקצועי אליו אתם שואפים.

להיות מנטור של העובדים שלך

מנהל טוב הוא מנהל שיודע לכוון, להדריך ולהעצים את עובדיו ולייצר סביבת עבודה חיובית המבוססת על אמון ושיתופי פעולה. ככל שתדע כמנהל כיצד לייצר תקשורת חיובית ומעצימה עם עובדיך, להעצים אותם ולשים את הדגש על התרומה והכישורים של כל אחד מהם, כך ישודרגו כישורי הניהול שלך. אימון מנהלים עוסק בהדרכת מנהלים ובפיתוח מיומנויות תקשורת וכישורי ניהול שיעזרו לך להיות המנטור של עובדיך.

פיתוח והעצמת כישורי הניהול שלכם

לכל אחד מאיתנו יש חזקות וחולשות, תחומים בהם אנו מתפקדים טוב יותר באופן טבעי ותחומים בהם אנו פחות חזקים. כדי לפתח ולשדרג את כישורי הניהול שלכם, חשוב להכיר בחזקות ובחולשות שלכם ולרכוש כלים ומיומנויות לניהול איכותי. אימון עסקי למנהלים יסייע לכם לזהות את החזקות שלכם, לעבוד על תחומים הדורשים שיפור, לשדרג את הקריירה הניהולית שלכם ולתרום להצלחה ושגשוג של הארגון או החברה בהם אתם עובדים.

קואוצ'ינג למנהלים

קואוצ'ינג עסקי למנהלים מפתח ומעצים את כישורי הניהול של המתאמן, מאפשר לו להגדיר ולחדד יעדים ומטרות ומעניק לו ארגז כלים לניהול איכותי ואפקטיבי. אימון אישי למנהלים הוא עסקה בה כל הצדדים זוכים: הוא מאפשר למתאמן להתפתח מבחינה אישית ומקצועית, לשדרג את הקריירה הניהולית שלו, לקדם את עצמו מבחינה אישית, להעצים את העובדים הכפופים לו ולתרום לשגשוג וצמיחה של העסק או הארגון בו הוא פועל. כדי לשדרג את הקריירה שלכם וכדי להבטיח שלא תפסיקו לצמוח ולהתפתח מומלץ לפרגן לעצמכם תהליך מקצועי של אימון אישי למנהלים.