העובדים והן הלקוחות של העסק הם הנכס המשמעותי ביותר בכל עסק או חברה, ההצלחה של החברה תלויה רבות בהם ועל כן הם בהחלט המקור בו צריך וכדאי להשקיע תמיד על מנת שהעסק או החברה ישגשגו. בכל הנוגע לעובדים של העסק, מסגרת העבודה תהייה עבורו כמו בית שני מאחר שהוא יעביר בה שעות רבות מהיום. כמו כן, מחקרים מוכיחים שלא פחות מהשכר שהעובד יקבל, מה שיניע אותו באמת תהייה סביבת העבודה והצורה בו מתייחסים אליו וההוקרה והערכה שמפגינים כלפיו.

כלים
קרדיט מתנות - סי די פלוס – שכפול דיסקים, דיסק או קי ממוצג ומוצרי פרסום וקד"מ
קרדיט מתנות - סי די פלוס – שכפול דיסקים, דיסק או קי ממוצג ומוצרי פרסום וקד"מ

חשוב שכל מעסיק יכיר תודה לעובדים שלו והן ללקוחות שלו על העבודה ועל הנאמנות שלהם באמצעות אותם תמלוגים כמו שי שהוא שימושי ומקורי כאחד. על ידי אותם מתנות קטנות, הם יצליחו להחדיר בהם מוטיבציה, לשמר אותם ולחזק את הקשר והמחויבות שלהם עם בית העסק. קבלו רעיונות למתנות מקוריות לחג שיסיעו לכם לחזק את הקשר עם העובדים והלקוחות ולהוכיח להם את הערכתכם הכנה.

דיסק או קי בצורות

דיסק און קי הוא כאמור זיכרון נייד קומפקטי שיתמיד יש בו שימוש. ניתן לאחסן בו מסמכים, תמונות, מוסיקה, קבצי וידאו ולהתנייד עמו לכל מקום. מדובר בשי אידיאלי ללקוחות ולעובדים של כל חברה או בית עסק, לרבות עם הוא מגיע עם הלוגו של החברה, כך בית העסק ממשיך להדהד בתודעה בכל שימוש. יש היום מגוון של צורות לדיסק און קי שיכולות להתאים לכל סוג של עסק כמו התקן שמגיע בצורה של כרטיס אשראי - יכול להתאים מאוד לבית עסק כמו חברת ביטוח, משרדי עורכי דין שמפגינים רושם רציני יותר, כמו כן, יש צורות הומוריסטיות יותר שיכולות להתאים לחברת סטרטאפ צעירה ורעננה וכולי. אפשר להעניק את השי הזה לכל עובד כמחווה על עבודתו המסורה והוא כבר ידע לעשות בו שימוש לצרכיו ועל הדרך יהווה שגריר נאמן שחושף את הלוגו בכל מקום.

מטענים ניידים ממותגים

עוד שי קסום ורלוונטי ובעיקר שימושי שכל עובד או לקוח של החברה ישמח לקבל - מטען נייד. הוא יכול להיות מונח ברכב או במשרד וגם בבית, אבל מה שבטוח הוא הולך אתנו לכל מקום וכך הוא חשוף לכל כך הרבה עיניים. מאחר והוא שימושי ונגלה לכל, הוא יהווה מתנה מושלמת. עליו ניתן להדפיס את הלוגו של החברה וכך יהפוך למוצר פרסומי מובהק.

אוזניות אלחוטיות ממותגות

אוזניות אלחוטיות הן כלי אפקטיבי שלמעשה גם מוריד בצורה משמעותית את הקרינה מהנייד. האוזניות תשמשנה את הלקוחות של החברה או העובדים של החברה בעיקר לשמיעה של מוזיקה, לשיחות, שימושיות בזמן פעילות גפנית ועוד. כמו כן, אוזניות אלה הן דרך מעולה לשיפור העבודה בקרב העובדים שלכם. כיום עסקים רבים מאמינים בשיטת עבודה בחלל פתוח ולכן אוזניות אלה יוכלו גם למסך רעשים שאופייניים לחלל הפתוח.