אם אתם רוצים לדאוג לבריאות של חיית המחמד שלכם, אם חשוב לכם לוודא שהיא תמיד בריאה חיונית וגם מאושרת - חשוב שתשמרו על הבריאות הפיזית שלה. ואכן דאגה לחיות המחמד שלנו היא בגדר חובה, משום שאתם שומרים על יצור חי ולכן הוא באחריות שלנו, לטוב ולרע.

כלים

במידה ואתם גרים באשדוד או בשאר ערי חוף שממוקדם במרכז הארץ  - כדאי שתמצאו וטרינר באשדוד מקצועי וטוב שיוכל לתת לכם שירות מעולה שמגיע לידי ביטוח החל מבדיקות שגרתיות וביקורים סטנדרטים עד מקרים של טיפולי חירום או מצבים מסכני חיים.

אז למה צריך לשים לב כשבוחרים וטרינר באשדוד? הנה מספר דגשים:

בחירה של מרפאה מאובזרת יעילה ופרקטית - בחרו מרכז וטרינרי מאובזר שיש בו את כל הציוד לטיפול בחיית המחמד שלכם. בחרו מקום שיש בו חדרי ניתוח ואשפוז, מעבדה ללקיחת דם ולקיחת ביופסיות, חפשו וטרינר באשדוד שמציע חדרי רנטגן וחדיר צילום כמו גם ציוד חירום לשעות חירום וכן גם פינוק מספרה לכלבים וחתולים 

צוות רפואי מעולה - וודא שהצוות הרפואי מעולה ומקצועי וכולל רופאים מומחים, וטרינרים מנוסים, אסיסטנטים וסניטרים. כל אנשי המקצוע האלה מטרתם לאפשר את הטיפול היעיל והמסור בחיית המחמד שלכם. בחרו מרפאה שדואגת לטפל על הצד הטוב ביותר בבעל החיים ולהמשיך טיפול תומך גם לאחר מתן טיפול ראשוני או נקודתי. כך תוכלו לקבל את השירות היעיל ביותר עבור חיית המחמד שלכם.

קבלת כלל השירותים תחת קורת גג אחת - ודאו כי המרכז הרפואי מאפשר קבלת כל השירותים תחת קורת גג אחת החל מביצוע חיסונים שנתיים או טיפולים נגד טפילים עד  ביצוע פרוצדורות כמו סירוס או עיקור, או ביצוע ניתוחים מסובכים יותר כמו הסרת גידולים, ניתוח קיבה, ניתוח אורתופדי לחיות מחמד ומשק ושמירה על חיי חיות המחמד ואיכות החיים שלהן.

איכות - מלבד הטיפולים הסטנדרטיים וטיפולי החירום, חשוב לבחור מרפאה שמציעה ערך מוסף בביקורים אצלה. יש מרפאות שיחזיקו אוכל רפואי איכותי לחיות כזה שיכול לשפר משמעותית את איכות חייהם של כלבים, חתולים ושאר בעלי חיים. יש מרפואת שיציעו גם טיפולים ברפואה משלימה כגון דיקור סיני לבעלי חיים שנפגעו במערכת העצבים או בחוט השדרה ובמפרקים. בדקו כי בעלים של חיות מחמד או משק יכולים לקבל המלצה על טיפול תרופתי בחרדות וכי אפשר לקבל שירות כמו טיפול הומוטוקסיקולוגי בבעל החיים, או טיפולי ברפואה סינית ובמצחי מרפא כתמיכה וכחיזוק לרפואה הקונבנציונלית.

זמינות - כדי שבעל החיים שלכם יהיה בטוח ומטופל גם בעתות חירום, מומלץ לבחור מרכז רפואי וטרינרי באשדוד שמציע שירוץ בזמני חירום.  בחרו וטרינר באשדוד שמציע טיפול חירום וזמין 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, כך חיית המחמד שלכם תהיה בטוחה ובריאה.

אז אם אתם רוצים לשמור על איכות החיים של הכלב, של החתול, הארנב או הלטאה - בחרו בצוות רפואי מיומן, מקצועי מנוסה ושירותי