אם תמיד חיפשתם מכשיר אימון כושר ביתי ולא ידעתם במה לבחור, ואם אתם רוצים מכשיר כושר אחד אשר מכיל את כל מה שצריך לחיטוב של כל הגוף מכף רגל עד ראש -  כדאי שתכירו את היתרונות ואת המבנה של ספת כושר.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

כיום רבים האנשים שבוחרים להתאמן בבית ולשמור על גוף חטוב בשימוש בציוד כושר ביתי שאפשר להזמין מתוך קטלוג של חנויות ציוד ספורט אונליין של פיטבנדר. אותן חנויות מציעות מגוון רחב של ציוד החל מציוד כמו גומיות TRX עד גומיות התנגדות כמו גם משקוליות, בגדי ספורט, סטפרים או הליכונים, בקבוקי שתייה, חבלי קפיצה, גלגל לחיטוב הבטן, וכן באותן חנויות תוכלו למצוא גם מכשיר פופולארי בקרב מתאמנים הידוע בשם: ספת כושר.

אבל מה צריך לדעת על המכשיר הזה?

בתחילה חשוב להכיר את המבנה של ספת כושר ולדעת כי מדובר בסוג של כיסא שמכיל מגוון אלמנטים לאימון כולל של כול הגוף...ספת כושר תעזור לכם לעבוד על שרירי הבטן, על שרירי הירכיים, שרירי הרגליים, המפרקים על הטרפז והצוואר, על חיטוב זרועות והעלאת מסת שרירי זרועות והיא תספק גומיות התנגדות שמחברים לספה באמצעותן אפשר לבצע אימון הרבה יותר טוב.

ספת כושר מאפשרת לרבים להנות מאימון כולל של כל חלקי הגוף, כאשר בכל פעם אפשר לעבוד על חלקים שונים בגוף.

באמצעות המכשיר אפשר ליהנות מאימון אינטראקטיבי גם לחיטוב והרזיה וגם להצרת היקפים ובניית שרירים.

למעשה מדובר במכשיר אחד שמכיל את כל האלמנטים הדרושים לאימון כושר מלא אפקטיבי מחטב ואיכותי. המוצר יאפשר אימון מושלם גם ללא משקולות.

מדובר במכשיר שמשפר את הכושר הגופני באמצעות תכנית אימון אפקטיבית כמו למשל כזאת שמאפשרת בחירת מצבי שיפועים שונים בעת עבודה על הגוף. בחרו מכשיר שיכול לאפשר לכם לבצע לפחות שמונה תרגילים שונים בזוויות משתנות בהתאמה אישית.

לספה מצורפות שתי גומיות התנגדות בדרך כלל עם חיבור ייעודי להתקנת הגומיות ואימון באמצעות משקל הגוף והתנגדות.

ספת כושר היא אחת המכשירים הפופולאריים עבור מי שרוצה להנות מאימון מלא בכול מרחב נתון.

כיצד בוחרים ציוד כושר איכותי?

כשאתם בוחרים ספת כושר שימו לב כי היא מתאימה לצרכים שלכם והיא מתאימה למרחב הנתון. וודאו כי אפשר לקחת אותה לכל מקום בו רוצים להתאמן ובחרו ספת כושר מתקפלת שאפשר להכניס בקלות לתא מטען. בחרו מוצר שאפשר להכניס לארון לאחר הקיפול שלו כדי שלא יפריע להתנהלות במרחב לאחר השימוש.

באמצעות בחירת מכשיר כושר מתאים ואיכותי שמגיע עם סרטוני הדרכה שיוכלו לספק לכם דוגמאות לאימונים שאפשר לעשות באמצעות ספת כושר. בחרו ספה שמגיעה עם זו גומיות התנגדות של עד חמישה קילוגרמים לגומיות בתוספת מדריך הדרכה בעברית להרכבה מהירה של המכשיר והבנת התרגילים שאפשר לבצע באמצעותו..

באמצעות בחירה אפשר להתחיל להתאמן בכל מקום לחטב את הגוף ולהנות מכל מה שהמוצר ה ספציפי הזה יכול לספק לכם

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK
ספורט בארץ