מגוון מוצרים? מחירים נוחים? שירות אדיב ומקצועי? אם כל הפרמטרים הללו חשובים גם לכם כאשר אתם נכנסים לחנות ספורט, כדאי שתכירו את פודיום ספורט – החנות שכל ספורטאי ומתאמן בישראל צריך להכיר.

יש לא מעט חנויות ספורט בארץ, בהן ניתן לרכוש ציוד ספורט מקצועי שיהפוך את חווית האימון לקלה, פשוטה או אפקטיבית הרבה יותר. בין החנויות המובילות בתחום, נמצאת פודיום – חנות בוטיק אשר ממוקמת בקיבוץ יקום ומציעה מבחר גדול של מוצרים, במחירים זולים ומשתלמים למדי.

 

מוצרים המתאימים לחובבי ריצה

אם אתם בקטע של ריצה, וזה כלל לא משנה אם מדובר על ריצה באופן חובבני בשעות הפנאי או ריצה מקצועית והשתתפות בתחרויות כמו מרתונים או טריאתלון – פודיום היא ללא ספק תחנה שכדאי לעבור בה.

באתר יש מוצרים מובילים שכל חובב ריצה חייב להכיר, החל מג'ל אנרגיה לריצה ותוספי מזון כאלה ואחרים ועד לנעלי ריצה, שרוולי רגליים, טייצים ואקססוריז ריצה שונים, כולל כמובן ווסט ריצה מקצועי.

שדרגו את חווית השחייה שלכם

כמו כן, בחנות הפיזית של פודיום וגם כמובן בחנות האונליין, תוכלו לרכוש משקפי שחייה (גם לילדים וגם למבוגרים) כובעי ים לשחייה של חברת TYR, בגדי ים שלמים או ביקיני, חליפות שחייה לנשים ולגברים ואפילו חולצות נגד שמש.

כמו כן, ניתן למצוא בחנות גם תיקים מעוצבים המתאימים לים ולבריכה. הציוד מתאים לשחיינים מקצועיים ולחובבי שחייה וחלק גדול מהפריטים בחנות נמכרים במחירים מיוחדים והנחות ועל כן שווה לעקוב ולהתעדכן מעת לעת.

ביגוד ספורט מקצועי לגברים ונשים

כפי שסיפרנו מקודם, בחנות יש מבחר ענק של ביגוד ספורט במידות שונות, לגברים, נשים וגם ילדים. מאחר ובפודיום מחזיקים את כל המותגים המובילים בתחום כמו מותג הספורט המוביל 2XU ומותג TYR, תוכלו לדעת שמדובר בביגוד איכותי, המותאם באופן מדויק לצרכים השונים של מתאמנים, רצי מרתון ומשתתפי תחרויות טריאתלון. באתר תמצאו חולצות וגופיות, חזיות ספורט לנשים, מכנסי גברים ונשים, טייצים קצרים וארוכים וגם גרבי ספורט וגרבי קומפרשן.

בנוסף, ישנה קטגוריה שלמה של נעלי ריצה מקצועיות לנשים וגברים של החברות BROOKS ו-HOKA בצבעים ודגמים שונים. אגב, בקטגוריה זו תוכלו למצוא גם נעלי וכפכפי התאוששות אשר מסייעות בהתאוששות בתום פעילות הספורט.

מזמינים אונליין או מבקרים בחנות

אם טרם ביקרתם פיזית בחנות של פודיום, נמליץ לכם לבקר בה על מנת להתרשם ולמדוד את המוצרים השונים לפי הרכישה. יחד עם זאת, רבים מהלקוחות, בעיקר אלו אשר כבר יודעים בדיוק איזה מוצר הם מחפשים, יכולים לבצע את הרכישה דרך אתר האינטרנט וליהנות מאופציות משלוח שונות או האופציה של איסוף עצמי.

הרכישה באתר קלה, מהירה ופשוטה למדי וניתן לבחון את המבצעים וההנחות בכל אחת מהקטגוריות ולהסתכל בתמונות של המוצרים השונים. אם יש לכם שאלה, תמיד תוכלו לבדוק עם צוות האתר ולקבל עזרה מקצועית, ייעוץ והכוונה תוך בחינת הצרכים והמטרות שלכם.

למידע ופרטים נוספים בקרו באתר פודיום.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK
ספורט בארץ