הבית שלנו הוא המקום האינטימי בו אנחנו אוהבים לבלות בחיק המשפחה ולהירגע משגרת החיים העמוסה שלנו. לפיכך, כולנו אוהבים לעצב את הבית כך שאכן ישדר אווירה חמימה, מזמינה ונעימה. נגרות מותאמת אישית ועיצוב ייחודי של הריהוט שלכם יתרמו ללא ספק לאווירה זו, כשמרסלו אומנות הריהוט הוא הכתובת שלכם

כלים
קרדיט: pixabay
קרדיט: pixabay

 

כאן זה בית, כאן זה לב

שגרת החיים העמוסה של כולנו לא מותירה לנו הרבה רגעים וזמן לנוח ולבלות בחיק משפחתנו, ולכן מקום המפלט שלנו בסוף היום הוא הבית שלנו, המקום האישי והמשפחתי בו אנחנו אוגרים כוחות לקראת היום הבא.

כפועל יוצא מכך, הבית שלנו אמנם מורכב מ – 4 קירות וכמה דלתות, אך באמצעות עיצוב מקורי ופריטי אקססוריז שנבחרו בקפידה ובטעם טוב, הופכים את האווירה בבית לחמימה ונעימה, ואף מעידים על אופיים של דיירי הבית.

ריהוט מעץ לבית

עולם העיצוב השתדרג והתפתח רבות בשנים האחרונות ואף השאיר את חותמו על תחום עיצוב הבית. כך, ניתן למצוא כיום מגוון אפשרויות וגוונים של צבע לבית, פריטי אקססוריז משלימים, דלתות מעוצבות ועוד מגוון אלמנטים המקנים לבית אווירה ביתית ונעימה.

כשמדברים על עיצוב הבית, אי אפשר שלא להתייחס לפריטי הריהוט המרכיבים את חללי הבית, כשלכל חדר רהיטים מעץ המיוחדים לו - ארונות, ספריות, שידות ועוד. בבואנו לבחור את הריהוט המתאים, כזה שישלב נוחות ועיצוב בצורה האפקטיבית ביותר, מומלץ לרכוש רהיטים מעץ באמצעות נגרות בהתאמה אישית.

מהי נגרות בהתאמה אישית?

בבואנו לבחור את הריהוט המתאים לנו, סביר להניח כי נחשפנו לחנויות ורשתות שונות, המציעות לרוב קווי עיצוב אחידים, המשתנים אחת לכמה זמן בהתאם להחלטות ההנהלה. כך, אם בחרתם לרכוש רהיט ספציפי בעיצוב טרנדי שאהבתם, סביר להניח כי תוכלו לראות אותו בבתים נוספים שהדרים בהם התחברו אף הם לעיצוב זה.

באמצעות עבודות נגרות בהזמנה ובהתאמה אישית, תוכלו להרכיב ולבנות את כל פריטי הריהוט שתמיד חלמתם עליהם, משידות וארונות ועד מטבחים שלמים ומסוגננים. בנוסף, התאמה אישית מאפשרת לנגר לבצע עבודות עץ לבניית הריהוט הרצוי תוך התאמה מושלמת לכל נישה וחלל בבית.

כיצד נבחר את הנגר המושלם?

כפי שהזכרנו, אחד היתרונות של נגרות בהתאמה אישית, היא התוצרים הייחודיים של הנגר לעומת חנויות הריהוט הרבות הקיימות בשוק. יחד עם זאת, קיימים גם לא מעט נגרים המייצרים רהיטים בהזמנה אישית, ולכן כדאי שנדע כיצד לבחור את הנגר המתאים ביותר.

בראש ובראשונה, מומלץ לשמוע ולאתר המלצות על הנגר, בין מאנשים שאתם מכירים אישית, ובין דרך אתר האינטרנט שלו. לאחר מכן, מומלץ לקבוע פגישה ולהתרשם מהציוד והטכנולוגיה איתם הנגר עובד, כמו גם מהיחס והשירות אותם תקבלו. אצל מרסלו אמנות הריהוט תוכלו ליהנות מכל הפרמטרים הללו, כל הדרך אל הריהוט האידיאלי שישדרג את הבית שלכם.

בקרו באתר הבית: מרסלו עבודות עץ