בעולם העסקים ת, הרושם הראשוני שאתם מקבלים על כל בית עסק מתחיל כבר בכניסה לחלל הפנים. בין אם מדובר על מבנה גדול ומרשים מאוד ובין אם מדובר על קומפלקס משרדים קטן יחסית, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לוותר על הרושם הראשוני, בוודאי אם חשוב לכם למשוך לקוחות יוקרתיים. אחת הדרכים הכי טובות והכי חשובות לייצר את הרושם הראשוני החשוב הזה, היא על ידי פנייה לעזרת אנשי מקצוע שמסוגלים לתת שירותי ניהול ואחזקת מבנים בסטנדרט ללא פשרות. תהליך החיפוש אחרי אנשי המקצוע שלכם הוא תהליך חיפוש מורכב יחסית, מפני שהוא צריך להסתכל על כל האפשרויות של שירותים שאתם רוצים לקבל לאורך שנות הפעילות המשותפות עם אנשי החברה. אז איך אפשר לקחת את ההחלטה הנכונה? במדריך הקרוב אספנו לכם ארבעה טיפים מעולים.

קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

ארבת הטיפים המנצחים לבחירת שירותי ניהול ואחזקת מבנים

אם אתם רוצים להשכיר את שירותיה של חברת ניהול ואחזקת מבנים צריך להסתכל על:

  1. הגודל של חלל הפנים שלכם. ככל שמדובר על משרד גדול יותר ועל כמות גדולה יותר של עובדים ואורחים, כך אתם צריכים לפנות לעזרת חברה עם משאבים גדולים יותר. אל תהססו לבקש את עזרתן של חברות עם צוות עובדים גדול מאוד, שכן הן יכולות לתת לכם תמיכה לאורך כל שעות הפעילות של המשרד.
  2. חלוקת התפקידים בין אנשי המקצוע השונים. המנקים, אנשי אחזקה, ואפילו אנשי האבטחה של חברת ניהול ואחזקת מבנים מבצעים מגוון פעולות שונות לאורך היממה. חשוב להגדיר מראש מהו התפקיד של כל אדם בצוות ולהבטיח שאתם מנצלים את המשאבים בצורה האופטימאלית.
  3. התקשרות עם ספקים נלווים למתן שירותים נוספים. למשל ספקים של חומרי ניקוי שבהם תעשו שימוש על מנת לנקות את חלל הפנים. או ספקים של חלקי חילוף פשוטים שיעזרו לצוות האחזקה שלכם.
  4. מבחינת העלויות של שירותי חברת ניהול ואחזקת מבנים כמכלול. בתור בית עסק אתם חייבים לוודא שהשירות שאתם מקבלים עומד בדרישות שלכם מבחינת תקציב, אחרת אתם תמצאו את עצמכם מבזבזים הרבה יותר מידי כספים על שירות חשוב, אבל ללא בקרה.

מבינים את הצורך – ונותנים את המענה המקיף ביותר

כל מה שאתם צריכים לעשות בשלב הזה בשביל להצליח לייצר שגרת תחזוקה טובה יותר לנכס המקצועי שלכם, הוא להבטיח שאתם מתקשרים עם חברת ניהול ואחזקת מבנים מן השורה הראשונה. זוהי משימה שאתם רוצים להפקיד בידיים של חברה מיומנת ומנוסה, עם כל הרקע והניסיון המקצועי בתחום, כמו למשל אנשי חברת https://www.easyhouse.co.il/. אנו נבנה ביחד איתכם את הצרכים שלכם ונבין איך ניתן לשפר את סביבת העבודה של הצוות שלכם בצורה הכי טובה והכי מקצועית שיש, לטובת הנראות של המבנה שלכם.