לא כל בית עסק רוצה לעבוד בצורה הדיגיטלית. ישנם עסקים שמעדיפים להדפיס את פנקסי החשבונית, הקבלה או הצעות המחיר בצורה ידנית ולתת אותם ללקוחותיהם באופן אישי פנים מול פנים. הדפסת פנקסים בצורה המסורתית כנראה לא תעלם מן העולם לעולם וישם שמעדיפים לשמור על הדרך הישנה והמוכרת בעסק שלהם.

כלים
קרדיט: pixabay
קרדיט: pixabay

 

לא לכל בית עסק משתלם להוציא חשבוניות דיגיטליות או קבלות דיגיטליות. למעשה המערכת החדשה יחסית של חשבונאות דיגיטלית אינה בהכרח מתאימה לכל סוגי העסקים וישנם בעלי עסקים שמוצאים לנכון כי השיטה המסורתית להוצאת חשבוניות, קבלות, הצעות מחיר, תעודות משלוח וכן הלאה היא השיטה המתאימה ביותר עבורם.

אילו בתי עסקים מעדיפים להשתמש בפנקסים מודפסים?

בתי עסקים המעניקים שירותים פרונטליים שונים משתמשים בחשבוניות וקבלות מודפסות בבתי דפוס. הסיבה העיקרית לכך היא שלא כל העסקים הללו יתחילו להדפיס על דפי A4 את החשבונית לכל לקוח, לא לכולם ישנה האפשרות של הדפסה במקום כמו שירותי B2B או D2D שהם סוכנים שמתניידים ממקום למקום ומנגד לשלוח ללקוח חשבונית במייל כשהסוכן עומד ברגעי אלו ממש ליד הלקוח זה משדר ריחוק ומשבש את היחסים עם הלקוח. לכן כדי לשמור על המקצועיות ועל יחסי האנוש טובים מול הלקוחות, בעלי עסקים שמעניקים שירותים פרונטליים מעדיפים להסתובב עם פנקס מודפס.

יתרון נוסף שמפיקים מפנקסים מודפסים זו השמירה על איכות הסביבה. חברות דיגיטליות רבות המספקות שירותי חשבונאות באינטרנט מתרברבות כי הן אקולוגיות ושומרות על הסביבה כי לקוחותיהם לא מדפיסים חשבוניות. הרעיון הכללי הגיוני למדי אך בפועל, לקוח שנמצא בבית עסק רוצה את החשבונית בידו ולא שתישלח אליו במייל. עם פנקסים מודפסים בבית דפוס מקצועי אתם יכולים להחליט מה גודלו של הפנקס, כמה חשבוניות או קבלות יודפסו על אותו העמוד, כך שלמעשה פנקס מודפס הוא אקולוגי יותר מהדפסת חשבוניות על דף A4 לכל לקוח.

איך תעשו זאת נכון?

אחד הדברים החשובים ביותר לעסק שלכם הוא המיתוג שלו ולכן, חשוב כשאתם מזמינים פנקסים מודפסים תדאגו שהלוגו שלכם יופיע על כל הפנקסים בצורה זהה. הלוגו שלכם הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר על מנת למתג את בית העסק שלכם, לכן חשוב שהלוגו יופיע בכל הפנקסים שלכם. התאימו את סגנון הפנקס לעיצוב שלכם ולחזון שלכם. אם אתם נותני שירותים בתחום מדויק, מהנדסי חשמל לצורך הדוגמה, תקפידו שהפנקסים שלכם ישדרו על דיוק, השתמשו בגופן טקסט ישר ובקווים ישרים. אם אתם מעצבי אופנה למשל, תבחרו בקווים יותר עגולים וזורמים וגופן עגול יותר. לא פחות חשוב מעיצוב הפנקס הוא מהיכן מזמינים אותו. הזמינו פנקסים מבית דפוס איכותי ומקצועי, בית דפוס המספק הדפסת פנקסים איכותית, בעל מגוון אפשרויות לבחירת הפנקס, סוג הנייר וכן הלאה הוא בית דפוס שמאפשר לכם בחירה מגוונת כך שרוב הסיכויים אתם פונים לבית דפוס בעל תודעת שירות גבוהה ללקוחותיו.