רבים מאתנו מרגישים כיצד עם השנים הדברים משתנים, הם כבר לא נראים כמו בעבר ותוהים האם אפשר לעצור לפחות חלק מתסמיני הגיל. זה נשמע לכם מוכר? אתם עומדים מול המראה והדבר היחיד שאתם מצליחים לראות זה את הקמטוטים? את העפעפיים הנפולות? אם כך, כדאי שתדעו שניתוח להרמת העפעפיים זו יכולה להיות בחירה טובה במיוחד. ניתוח הרמת עפעפיים אומנם היה בעבר נחלתן של הנשים בלבד, אך היום אנחנו רואים שעוד ועוד גברים בוחרים לעבור את הניתוחים האלה. לכן, בין אם אתם גברים ובין אם אתן נשים, כדאי לחשוב על האפשרות הזאת. הניתוח אינו מורכב, מאוד נפוץ ומוביל לתוצאה נפלאה שגורמת לכל אחד להיראות הרבה יותר צעיר ורענן. לכן זה אפילו לא משנה בני כמה אתם, כי בכל מקרה זו יכולה להיות בחירה טובה שתשנה את הופעתכם החיצונית.

קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

 

איפה כדאי לעשות ניתוח הרמת עפעפיים?

כתוצאה מכך שהרבה מאוד אנשים חושבים על ניתוח להרמה של העפעפיים, ברור מדוע ניתן לעשות אותו בלא מעט מקומות. יש הרבה מנתחים שיזמינו אתכם אליהם ויבטיחו לעשות קסמים, אך בפועל, רק חלק מהם עושים עבודה מספיק טובה. לכן אנחנו ממליצים לכם לברר היטב איפה אתם חושבים לעבור ניתוח הרמת עפעפיים, כי למרות שהניתוח הזה מאוד שכיח, זה לא אומר שכל אחד יוכל לעשות אותו בצורה מספיק טובה. לכן חשוב לבדוק מה הניסיון של המנתח שלכם, האם יש לגביו המלצות רבות והאם הוא יוכל לעשות עבודה טובה באמת. האם אנשים אחרים שיצא להם לעבור אצל אותו מנתח ניתוח מהסוג הזה באמת עומדים מול המראה ואוהבים את מה שהם רואים? בנוסף, כדאי גם לבדוק לרגע איך נראית הקליניקה שבה הוא יקבל את פניכם, כי רצוי לבחור מנתח שאצלנו הקליניקה מתקדמת, נקייה ושיש בה מכשור טכנולוגי מוביל.

האם הניתוחים האלה יקרים?

אי אפשר לדבר על ניתוח להרמה של העפעפיים, או על כל ניתוח פלסטי אחר, ולא להזכיר גם את העלויות. אומנם זה נכון שביחס לניתוחים אחרים כאן לא מדובר על עלות מאוד גבוהה, אך מצד שני, זה ברור שאם תדברו עם מספר מנתחים שונים, תוכלו לקבל הצעות מחיר מגוונות וכך לראות מה יתאים לכם יותר. לא תמיד אם תשלמו על ניתוח הרמת עפעפיים מחיר הרבה יותר גבוה לעומת המחיר הממוצע בשוק זה אומר שתצאו יותר מרוצים. לכן רצוי לעשות סוג של חקר שוק, לראות כמה הניתוחים האלה עולים בדרך כלל וכך לבחור את המקום הנכון לכם. אתם תראו שהדבר היחיד שלא יהיה לכם ברור אחרי הניתוח, זה למה למעשה לא עשיתם אותו כבר לפני שנים. בבת אחת תיראו הרבה יותר צעירים כך שברור מדוע זה מומלץ.