אם את מעוניינת לבצע החלקה לשיער שלך, ואת כנראה מעוניינת, כדאי לקחת בחשבון את הנזקים הנלווים לכך. יחד עם זאת, כדאי גם לקח בחשבון שהחלקה מינרלית לא גורמת לנזקים אלו. הנה כל מה שאת צריכה לדעת לגבי החלקת שיער עם מחליק רותח, לעומת החלקה מינרלית ומשקמת.

קרדיט תמונה: Borganic
קרדיט תמונה: Borganic

 

אם את עומדת לחבר את המחליק הרותח לחשמל כמו בכל יום, אנחנו מציעים לך רגע לקחת הפסקה ממנו. לאחר שכבר הוכח מכל כיוון שהמחליקים האלו פוגמים בשיער, בואי תשקלי פתרון אחר עבור החלקת שיער. מעוניינת לבצע החלקה מינרלית לשיער שלך? את פועלת נכון, ככה שומרים על השיער בטווח הרחוק. מעבר לכך שמדובר בחומר החלקה איכותי, הוא גם כולל בתוכו שלל חלבונים וחומרי שיקום שהשיער חייב בעת צמיחתו ושיקומו. הנה כל מה שאת צריכה לדעת לגבי החלקה מינרלית לשיער ללא פורמלין.

מה אני צריכה לדעת לגבי החלקות מינרליות?

האם החלקה לשיער היא לצמיתות? והאם החלקה ללא מחליק גם כוללת בתוכה חומרים משקמי שיער? ריכזנו עבורך את כל מה שאת צריכה לדעת לגבי החלקות שיער לצמיתות. למשל, האם צריך לחדש אותן? ואם כן, בכל כמה זמן? הנה כל המידע, נתחיל עם מחליק שיער חשמלי VS החלקה מינרלית לשיער.

מחליק שיער חשמלי או החלקה מינרלית?

כידוע, חומר הפורמלין עשוי לגרום לנזקים חמורים בשיער. אם סיפרו לך שחומרי החלקת שיער עשויים לגרום לשינוי בפיגמנט שלך, זה ממש ככה, אף אחד לא שיקר לך. אנחנו מזמינים אותך לקחת בחשבון – על השיער חשוב לשמור!

וכשרוצים לשמור על השיער, שמים בצד גם את מחליק השיער החשמלי. מתוך ניסיון של שנים אנחנו יכולים להעיד על כך שהמחליקים האלו פשוט הורסים את השיער. המחליקים מגיעים לטמפרטורות גבוהות מאוד, שבעצם גורמת לשיער להישרף עם הזמן.

לשמור על השיער לאורך טווח עם החלקה מינרלית

אם את מעוניינת לשמור על השיער שלך, תנתקי את מחליק השיער מהחשמל FOR GOOD, מה שנקרא "לתמיד". כמו כן, אנחנו מזמינים אותך לקחת בחשבון שחומרי החלקה מסוימים גם כוללים בתוכם את חומרי השיקום שהשיער שלך צורך ודורש.

בשלב זה אנחנו רוצים שתכירי את חברת בורגניק – BORGANIC – החלקה מינרלית לשיער ללא פורמלין ובאישור משרד הבריאות. חברת BORGANIC מוכרת וידועה בתחום של החלקות לשיר לצמיתות. וכשאומרים "לצמיתות", חשוב להסתייג גם.

החלקה מינרלית היא החלקת שיער לצמיתות?

למעשה, החלקה מינרלית היא אכן החלקה לצמיתות. יחד עם זאת, את צריכה לזכור שהשיער שלך לעולם לא מפסיק לצמוח ולגדול. מאחר שזוהי התמונה, מדי פעם את תצטרכי לחדש את ההחלקה לצמיתות. בפועל, צריך בדרך כלל לחדש את ההחלקה המינרלית בכל חצי שנה ועד שנה.

מאחר שכל אחת מאופיינת בקצב צמיחת שיער שונה, כל אחת מחדשת את ההחלקה בעיתוי משתנה. אם את מעוניינת להנות מהחלקת שיער לצמיתות, זה בדרך כלל יספיק לך לחצי שנה לפחות. עוד אנחנו מזמינים אותך להכיר, חומרים משקמים לשיער.

שיקום השיער שלך לאחר שנים של החלקות עם מחליק חשמלי

חומרי טיפוח לשיער לא אמורים רק לספק לך נראות חיצונית משובחת. חומרים אלו יכולים גם לכלול בתוכם חומרי שיקום לשיער, חלבונים ועוד. אם אתם מעוניינת להנות ממוצרים איכותיים באמת, ההמלצה היא לנסות מספר מוצרים במשך תקופה מסוימת.

בעיקרון, אין כאן המלצה לנסות על השיער שלך את כל סוגי המוצרים וההחלקות. אמה-מה, יהיה כדאי להתנסות לפחות עם מספר חומרים ושיטות החלקת שיער. אבל אם יש משהו אחד שאנחנו פחות ממליצים עליו, הוא השימוש במחליק שיער חשמלי.

הימנעי משימוש במחליק שיער חשמלי

כמו שכבר אמרנו, הנזקים בעת השימוש בו עשויים להיות חמורים ובלתי הפיכים. לא פעם, השיער נשרף עד כדי כך שלא נותר לעשות כלום מלבד גזירתו. העצה הכי טובה שאנחנו יכולים לתת לך? שמעי לנו, לכי על החלקה מינרלית ותוודאי שהיא לא כוללת בתוכה את חומר הפורמלין.

בעזרת מוצרי החלקות מינרליות את תוכלי לשמר את הפיגמנט המקורי שלך. מעבר לכך, בעת שימוש בחומרים מינרליים אין תופעות לוואי בדרך כלל. לרוב, התופעות לוואי של שריפה בקרקפת ותחושת בעירה – לא קיימות. מעבר לכך, מוצרי החלקה מינרלית מאפשרים לך להשתמש בהם בבית וללא כל ניסיון מקצועי. לא תצטרכי להגיע לספר השכונתי ולהוציא אצלו מאות שקלים על החלקת שיער לצמיתות. אם את צריכה סיוע נוסף בנושא החלקות מינרליות לצמיתות, את יכולה לפנות אל הצוות המקצועי של חברת BORGANIC – החלקה מינרלית לשיער.

באישור משרד הבריאות, מספר רישיון: 139447 הזמנות החלקה מינרלית ללא מחליק ומוצרי טיפוח לשיער לאחר החלקה – להזמנות ובירורים (דרך אפליקציית Whatsapp) יש לשלוח הודעה למספר טלפון 0507815340 ונציג יחזור אלייך במהרה