כוחו של הריח גדול מכפי שרבים חושבים. אם נחשוב על זה לרגע, נזהה מצבים רבים בחיינו שישנו ריח המתעופף סביבנו ואנחנו ישר מעלים זיכרון ישן לתודעה או לפחות עולה בנו תחושה כזו או אחרת. אם אנחנו נהנים מהריח אנחנו רוצים להישאר בסביבה זמן רב יותר ואילו אנחנו סולדים מהריח אנחנו רוצים לעזוב את המקום מייד. כך גם בדיוק פועל בושם לאישה בדייטים, בעבודה או באירועים מיוחדים.

קרדיט תמונה FREEPIIK
קרדיט תמונה FREEPIIK

 

בשמים לנשים תורמים לאישה להגדיר את עצמה. הניחוח העולה מצווארה משדר את חוזקה, את עדינותה ובעזרת שימוש בבושם כזה או אחר היא משדרת לסביבה בצורה סמויה "אני כאן" בדרך שהיא רוצה להציג את עצמה. גברים ובעיקר נשים נעזרים בניחוחות הבישום כדי למשוך את הסביבה וליצור חיבור מושלם בדרך שהם רוצה שיראו אותם. לכן אנחנו מבחינים בניחוח הבושם בעיקר בדייטים, באירועים חגיגיים ואפילו במקום העבודה ביום - יום.

למה נשים מחזיקות כמה בשמים שונים בארון הטיפוח?

חוש הריח אצל הנשים מפותח יותר מגברים. לכן, נשים מרבות לקנות בשמים מגברים אך יותר ויותר המגמה הזאת הולכת ומשתווה בין גברים לנשים. לא בזכות חוש הריח שגברים מפתחים אלא בזכות המודעות ההולכת וגוברת של גברים לנושא הטיפוח האישי. בכל אופן, נשים אוהבות שיש להן מבחר בשמים שונים. החלוקה יכולה להיות בדרכים שונות כמו בושם לשימוש יום יומי ובושם לאירועים מיוחדים או דייטים, או בחירת סוגי בשמים שונים כמו בושם מתוק, בושם חמצמץ, בושם חזק או בעל ריח עדין.

טיפים לקניית בשמים לנשים

  • נסו את הבושם עליכן. היום בעידן הדיגיטאלי לא תמיד אנחנו קונים את הבשמים בחנויות הפארם הפרוסות ברחבי העיר. אנחנו נכנסים לאינטרנט ורוכשים את הבשמים שמשכו את שימת ליבנו. אם אתן מהספונטניות וההרפתקניות תוכלו לנסות את הבושם בביתכן לאחר רכישה. אם אתן יותר בררניות ורוצות לדעת לפני הקנייה איך הבושם ישב עליכן מומלץ לקפוץ לחנות ולנסות את הבושם עליכן. תלכו עם הבושם זמן מה על מנת שתוכלו לבחון אותו בשעות הקרובות.
  • התייעצו עם חברות. אם יש לכן חברה אובייקטיבית שלא תמיד רוצה להחמיא לכן זה בדיוק מה שאתן צריכות במקרה של בחירת בושם לנשים. חברה אובייקטיבית תגיד לכם אם הבושם שעליכן מחמיא לכן, אם הוא נעים או שהוא מקבל מעט חמיצות או שינוי אחר על עורכן.
  • לכו עם התחושה האישית. אם אתן לא מרבות להתייעץ עם חברותיכן בקניית בשמים, זה לגיטימי לחלוטין. אם אהבתן את הבושם תיהנו ממנו! אם לאחר זמן מה נמאס לכן ממנו או שתרצו להרחיב את האפשרויות בארון הטיפוח, לכו על זה והתחדשו בבושם חדש.

בשמים לנשים אפשר למצוא בדרכים רבות ומגוונות. תמצאו לכן את הדרך המתאימה לכן ביותר לקנות את הבושם הבא, בין אם רכישה באינטרנט ובין אם סיבוב עם חברה בשופינג מפנק. והכי חשוב שתן אלו שתרגישו טוב עם עצמכן כשאתן שמות את הבושם עליכן.