היכרות עם המאפיינים השונים של ניתוח קוסמטי היא תנאי לבחירה נכונה שלו. אז ספציפית כשמדובר בניתוח הפלסטי הכי פופולארי בעולם, שווה לדעת שהוא מתאים לנשים בטווח רחב של גילאים וגם שאפשר לבצע בו התאמה אישית על בסיס שתלים שונים. כמו כן, ההתאוששות היא מהירה וניתן ללכת על בטוח עם מנתחת פלסטית שמתמחה בכך.

 

1. זהו הניתוח הפלסטי הפופולארי ביותר בישראל ובעולם

ניתוח הגדלת שדיים זוכה להצלחה בכל רחבי העולם. למעשה, יש הסכמה גורפת ונתונים ברורים שמצביעים על כך שמדובר על הניתוח הפופולארי ביותר.

הפופולאריות של הגדלת חזה נובעת בין היתר מזה שהוא משפר את תחושת הביטחון העצמי. אז אם בעבר הסיבה היחידה לעבור הכנה לניתוח כזה הייתה אסתטית, הרי שכיום ברורות גם ההשלכות הפסיכולוגיות החיובית.

2. הניתוח יכול להתאים לנשים בטווח רחב של גילאים

הנחיות של צוות רפואי מקצועי מאפשרות להתכונן אל הניתוח. בשלב הזה, מה שמפתיע המון נשים שרק עורכות היכרות ראשונית עם שתלי סיליקון או עם סיכונים ויתרונות הוא שאפשר לעבור את הניתוח בטווח רחב של גילאים.

במילים אחרות, התייעצות עם רופא מומחה מגלה שהניתוח לא שמור רק לטווח גילאים ספציפי. במקום זה, אפשר לעבור את הניתוח על מנת לשפר את איכות החיים באופן מיידי, כמעט ללא סיכונים ובצורה יעילה.

3. הדגש בניתוח הוא על התאמה אישית

מטבע הדברים, ניתוח הגדלת חזה מבוצע אצל כל אישה בצורה מעט אחרת. התאמה אישית היא הסוד של הניתוח הזה, גם כי היא חוסכת בהוצאות וגם משום שהיא משפרת את התוצאה הסופית של ההתערבות הכירורגית.

התאמה אישית מתבצעת אחרי הכנה לניתוח באופן פרטני. כך יודעים איזה הליך לבצע לטובת תיקון חזה לא סימטרי, או מה לעשות לטובת הגדלת שדיים. בסוף, התוצאה תמיד תהיה בחירת שתלים במינימום סיכונים ולפי המלצות שמבוססות על התייעצות עם רופא מומחה.

4. יש סוגי שתלים שונים לבחור מתוכם

סוגים שונים של שתלי סיליקון ואחרים הם הסיבה לכך שניתן מלכתחילה לבצע התאמה אישית. אם לא היו שתלים שונים ואם הרופאים לא היו יודעים כיצד להשתיל אותם, לא ניתן היה להגיע למצב של התאמה אישית ברמת דיוק כל כך גבוהה.

בפועל, את ההבדל בין השתלים אפשר לראות במגוון הצורות והמידות, בסוגי המעטפת ועוד. כמו כן, מציבים את בריאות המטופלת בראש סדר העדיפויות.

5. ההתאוששות היא מהירה

החלמה מניתוח הגדלת חזה תלויה בסוג השתל ובמיקומו. לרוב, חוזרים לשגרה מלאה אחרי תקופה של חודש ימים.

יש לך שאלות? ד"ר שגית משולם מנתחת פלסטית מומחית לניתוחי חזה תשמח לעמוד לרשותך. במרפאה של ד"ר שגית משולם שומרים לך את כל היתרונות ומרכזים אותם תחת קורת גג אחת.