"עם הגב לים, עם הראש לשם..."

אין כמו לגור בעיר חוף, יגיד לכם כל אדם שגדל כל חייו עם נוף לים או לפחות עם ים במרחק נגיעה- הוא לא יכול לדמיין את עצמו חי בעיר ללא חוף ים. הידיעה שבכל רגע נתון אתה יכול ללכת ברגל או לנסוע ולהגיע תוך עשר דקות (במקסימום) לחוף הים הקרוב, אין לה תחליף. אבל לא רק אוהבי הים יוכלו למצוא את עצמם גרים באשדוד- ובכן, הכירו את אשדוד.

כלים
צילום:freepik
צילום:freepik

 

אשדוד היא העיר החמישית בגודלה בארץ המונה כרבע מיליון תושבים, היא משתרעת על מישור החוף הדרומי וחופיה נחשבים לבין הנקיים ביותר בחופי ישראל.

יש בה שלושה אזורי תעשיה גדולים המספקים תעסוקה לרבים מתושבי העיר, בין היתר גם בתחום ההייטק,  וכמובן את אחד מסמליה המובהקים של העיר- נמל אשדוד, נמל המסחר הראשי של ישראל. מיקומה הקרוב לתל אביב (במרחק של כ-30 ק"מ) והתחבורה הישירה והנגישה המקשרת בינה לבין הערים המרכזיות בארץ הופכים אותה לעיר מבוקשת, כמו גם את הפרויקטים החדשים בה- זאת לאור מחירי הדיור האטרקטיביים, ביחס, כמובן, למה שנהוג באזור גוש דן. אשדוד מספקת לתושביה עולם תרבות מפותח ועשיר ותופתעו לגלות איזו מעצמה קולינרית מסתתרת בה. העיר נמצאת בתנופה משמעותית והופכת להיות מטרופולין חשובה ומרכזית, לא עוד פריפריה, ויש אף שיאמרו- הריביירה של ישראל.

דירות כמו פטריות

כל אלה מביאים לכך שפרויקטים חדשים באשדוד   צצים כמו פטריות אחרי הגשם, בד בבד בקו החוף ובפנים העיר.

נוף לים, מאז ומתמיד, היה קריטריון מבוקש ברכישת דירה, ובהתאם לביקוש כך גם מחירי הדירות שליד הים יקרות יותר. הפרויקטים החדשים באשדוד המציעים דירות עם נוף לים תמיד יהיו נחשקים ויעוררו יותר עניין בקרב אלו שחשוב להם הנוף מדירתם.

אשדוד מחולקת לרבעים ומחירי הדירות בפרויקטים השונים משתנים בין הרובעים. כיום ניתן למצוא פרויקט חדש ומתהווה ברובע יב' הנחשב לאזור מבוקש ומבוסס, עם אוכלוסייה צעירה ובמיקום נגיש. בפרויקט שיכלול 56 יחידות דיור בבניין מתוכנן אדריכלית ובסטנדרט הבנייה הירוקה ובגובה 11 קומות תוכלו לרכוש דירות בנות שניים עד חמישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים משפחתיים, כולם עם מרפסות שמש.

לאחרונה אושר במסגרת ההתחדשות העירונית, פרויקט פינוי בינוי ברובע ד' בעיר, הצפוי לכלול בין היתר כ680 יחידות דיור חדשות בבניינים נמוכי קומה לצד מגדלים רבי קומות.

עוד אושר לאחרונה פרויקט פארק לכיש העתיד לכלול 3400 יחידות דיור בבניינים רבי קומות לצד שטחי מסחר ותעסוקה וקריית ספורט.

רשימת הפרויקטים החדשים באשדוד עוד ארוכה ומי שרוצה ליהנות מהזדמנות נדל"ן מצוינת, להישאר קרובים למרכז, ולשלם מחירי דיור שפויים, כדאי שיציץ בפרויקטים החדשים המתהווים בעיר, שאט-אט משנה את פניה והופכת להיות אחת הערים הגדולות והמתכוננות בישראל.