מסיבת יום הולדת היא הזדמנות נהדרת לפגוש את כל החברים והמשפחה המורחבת. מטבע הדברים, אתם רוצים שהילד שלכם יזכור את יום ההולדת המיוחד שלו לתמיד, ולכן אתם מתכוונים לערוך לו מסיבה שהוא לא ישכח בקרוב. רגע לפני שאתם פונים לתכנון יום ההולדת, ישנם כמה דברים שכדאי להביא בחשבון.

כלים

 

כך תערכו מסיבת יום הולדת איכותית ובלתי נשכחת

ימי הולדת הם רגעים בלתי נשכחים של פעם בחיים. קבלו כמה טיפים משמעותיים שיעזרו לכם לחגוג לילדים כמו שצריך:

בוחרים את המקום המושלם למסיבה.

הדבר הראשון שיש לעשות בתכנון יום הולדת הוא לבחור את המיקום המושלם. חוגגים בחורף? הבית שלכם הוא מקום חמים ונעים למסיבה. יום ההולדת יוצא באביב? אין כמו לצאת אל הגינה וליהנות ממזג אוויר נעים ונוח. ברגע שאתם בוחרים את המקום המושלם לחגיגה, אתם יכולים להתחיל עם שאר התכנונים.

מעצבים את המקום.

לאחר שבחרתם את המקום שבו תערכו את המסיבה, חשוב לדאוג לעיצובו. וזה אומר לתלות בלונים, קישוטים ושאר דברים כדי שהמקום ייראה כמו מסיבת יום הולדת. ניתן גם לבחור קונספט מסוים. לדוגמה, אם הילד אוהב כדורגל, אפשר לשלב קישוטי כדורגל עם סמל הקבוצה האהובה עליו.

אין חגיגה בלי עוגה ושאר ממתקים.

העוגה חשובה מאוד בכל יום הולדת, ללא ספק, אבל היא לא הכול. כאשר מארגנים מסיבה, כדאי להזמין גם שורה ארוכה של הפתעות טעימות ומתוקות: מארזי קרמבו, חטיפי שוקולד, גלידות במגוון רחב של קומבינציות ועוד. אז היכן תוכלו להשיג את הכול בזיל הזול? באתר של קנדי גלידה – מותג הגלידות המשתלם של ישראל, כמובן. כל מה שיש לעשות הוא להיכנס לאתר, לבחור את הממתקים הרצויים ואת הכמות הדרושה לכם ולהזמין.

הגיע הזמן להפעלה.

בכל מסיבת יום הולדת חשוב להפעיל את הילדים. כדאי להכין מראש כמה משחקים או לקרוא לדוד התורן אשר יבוא ויערוך תחרויות נושאות פרסים (הפרס יכול להיות ממתק מהסעיף הקודם). אבל לפעמים כדאי גם לתת לילדים את הזמן שלהם להשתחרר, בייחוד אם אתם מקיימים יום הולדת בגינה. כי שם אפשר לשחק במגוון רחב של משחקים כמו כדורגל או מחניים.

בוחרים את המוזיקה.

מסיבת יום הולדת ללא מוזיקה אינה יכולה להיות שלמה. בדומה למבוגרים, גם הילדים אוהבים מאוד לרקוד לצלילי המוזיקה האהובה עליהם. מומלץ לברר לגבי המוזיקה הנפוצה כעת בקרב הצעירים, ולהשמיע אותה במסיבה. כמובן, כדאי לתת לילד יום ההולדת לבחור את המוזיקה בכוחות עצמו, ובכך להביע את קישוריו בתחום.

מקדישים זמן למתנות וברכות.

לקראת סיום המסיבה מגיע הרגע היפה של פתיחת המתנות והברכות. כל משתתף מברך את ילד יום ההולדת בברכה אישית משלו ומעניק מתנה. זהו רגע מרגש שבו עיניו של ילד יום ההולדת מתמלאות בהפתעה והנאה.

משלוח ממתקים שמגיע אליכם עד הבית

כשמארגנים ימי הולדת לצעירים, כדאי להזמין משלוח ממתקים מבעוד מועד. כך תוכלו להיערך מראש למסיבה הגדולה ולבחור בלי לחץ את הממתקים שאתם רוצים. הסניפים של קנדי גלידה פזורים בכל רחבי הארץ, כך שאתם מוזמנים לבצע את המשלוח שלכם מכל מקום. על מנת לוודא שהמשלוח באמת יגיע, מומלץ ליצור קשר עם הצוות ולתאם הגעה. מבין המשלוחים שאפשר לבצע, ניתן להזכיר פירות קפואים, חטיפים, גומי, שוקולדים, סוכריות, עוגיות וכמובן עוגות. באתר יש כל כך הרבה מבחר שלא תמיד יודעים מה באמת כדאי לבחור למסיבת יום ההולדת. לפיכך, מומלץ לשבת עם כל המשפחה ולהחליט אילו ממתקים וחטיפים הם הכי פופולריים עכשיו.