חיים מודעים הינו תהליך שכל אחד יכול וצריך לעבור. פעם חשבתם ממה אתם מונעים? האם אתם חיים את החיים עליהם חלמתם כשעוד הייתם ילדים? אף פעם לא מאוחר לחיות את החיים שאתם רוצים לחיות, אין דבר יותר גרוע מלבזבז יום אחרי יום ללא כל סיבה לקום בבוקר. אז איך אנחנו מתחילים בתהליך השינוי הזה?

כלים

 

עם כל הקלישאה - השינוי מתחיל בנו

אף אחד לא הולך להשתיל לכם במוח את השינוי בתפיסה שאתם צריכים בכדי לחיות חיים מודעים, זה כבר קיים בכם.

כולנו במודעים ברמה כזו או אחרת לדרך בה אנו חיים, למחשבות שמפריעות לנו ביום יום ולשאיפות שאף פעם לא הצלחנו לממש. התהליך הוא ארוך, מלא בקשיים ולעיתים אנו גם לא נראה אף התקדמות.

אי אפשר לשנות הכל בבת אחת - "תפסת מרובה לא תפסת", עליכם לקחת דבר אחד שמפריע לכם והייתם רוצים לשנות אותו ולהתמודד מולו, בין אם מדובר על משהו אישי, מערכת יחסים, לימודים וכן הלאה.

איך מתחילים?

דבר ראשון שאתם צריכים לעשות הוא להאמין שניתן לשנות, שיהיה לכם את הרצון הזה לשנות. בלי הרצון ובלי האמונה אין סיכוי שתצלחו את התהליך הזה.

ברגע שאתם מגיעים עם מוטיבציה לשנות הרגלים, עליכם להיות מוכנים להקשיב למורים סביבכם, לאלו שרוצים לעזור לכם. אם אתם יודעים שיש לכם אגו גדול, תשאירו אותו בבית. אי אפשר לדלג על שלבים, אי אפשר להוריד שלבים, חייבים לעבור את כל התהליך של חיים מודעים.

כאשר תגיעו להדרכה ליישום חיים מודעים תכירו במספר תרגילים שיעזרו לכם לראות תוצאות. יכול להיות שבתחילת התהליך אתם תסתכלו מסביב ולא תבינו מי, למה ואיך אתם נמצאים במקום הזה, אם זה מה שאתם חושבים סימן שאתם כבר בתחילת התהליך. כל התחלה היא קשה אבל תמיד התוצאה צריכה להיות בראש שלנו, אין לנו מה להפסיד יש לנו רק מה להרוויח, ושינוי תפיסה בחיים שלנו הוא חתיכת שינוי.

התהליך לא נגמר בבית

גם כאשר אתם נמצאים בבית אתם תקבלו תרגילים, אתם צריכים לקום בבוקר ולהכניס למודעות שלכם נתונים חדשים, נתונים חיוביים שמעולם לא נגעתם בהם. גם אם זה נשמע לכם מצחיק לעמוד מול המראה ולדבר לעצמכם - עשו זאת. אף אחד לא שופט אתכם, ובסוף התהליך גם אלו שישפטו אתכם, כבר לא תשימו לב אליהם.

חיים מודעים מגיעים במגוון שיטות וטכניקות המתאימות לכל אופי, אין לכם ממה לחשוש, המדריכים ימצאו את הדרך המושלמת להגיע אליכם. הטכניקות המוכרות ביותר הן: דמיון מודרך, שחרור, שינוי מחשבתי ועוד. רוב האנשים נופלים ממש בהתחלה כשהם קטני אמונה לגבי שינוי העתיד שלהם. תמיד אמרו לעצמכם שהמצב עכשיו הוא לא מה שאתם רוצים, ואם יש סיכוי שאוכל להשתפר אעשה כמיטב יכולתי.

עדכונים אחרונים

ינו 29, 2024

מקצועות מבוקשים ומתגמלים לשנת 2024

גם על רקע המלחמה, שוק העבודה ממשיך להתפתח ויוצר הזדמנויות חדשות במגזרים שונים. בתקופת…
נוב 30, 2023

שליטה באמנות האנימציה: המשמעות של קורסי אפטר אפקטס במכללות לאנימציה

בתחום כמו אנימציה, חשוב להישאר מעודכנים תמיד. ככל שהתעשייה מתפתחת, כך גם הכלים והטכניקות…
אוק 24, 2023

התפקיד המכריע של ההכנה בתהליך החטיבה: הדרכת תלמידי כיתות ו' מחוננים

להכנה לחלוקה יש תפקיד מכריע בהדרכת תלמידי כיתות ו' המחוננים. תהליך זה חיוני כדי להבטיח…
אוג 03, 2023

מה חשוב ללמוד כשיוצאים לעבודה בהייטק

בעולם הטכנולוגיה המתפתח במהירות, חיוני להישאר בקדמת העקומה ולהצטייד בכישורים ובידע…
מרס 01, 2023

כל מה שחשוב לדעת על לימודי ניהול

תוכנית הלימודים בתואר ראשון בלימודי ניהול עוסקת בתיאוריות ובפרקטיקות של הניהול העסקי.…
ינו 16, 2023

סטודנטים? כך תקלו על עצמכם בתואר

לימודי תואר ראשון הם חוויה מרתקת ומעצימה, אבל גם תובענית מאוד.