אז אומנם עכשיו החופש הגדול ובעיקר קורונה, אך החיים עדיין קורים, ואיתם אט אט מתחילים להתקרב החגים, אז בין אם השנה תישארו בבית ובין אם כן תגיעו לשולחן החג המשפחתי, על שני דברים לא מוותרים: לא על האוכל המסורתי ולא על מתנות שתמיד כיף להעניק ולקבל. אז מתכונים לא ניתן פה, אך כן כמה רעיונות שווים עבור מתנות מיוחדות שיתקבלו בשמחה גדולה.

כלים
לקראת החגים: מתנות מומלצות שיתאימו לכולם
לקראת החגים: מתנות מומלצות שיתאימו לכולם

מתנה שהיא פינוק

יש פריטים שתמיד כיף להתחדש בהם אך לא תמיד ממהרים לרכוש, פשוט כי הם בגדר מותרות. מכאן שאם נרחיב מעט אודות הקטגוריה, נציין שתמיד כיף לקבל סט מרהיב של מצעים זוגיים, סט של מגבות בשרניות ונעימות, סט של גרביים צבעוניות שארוזות בתוך קופסה יפה, סט של מגבת פנים ושטיח תואם לחדר האמבט וכדומה. כל עוד מדובר בפריט שהייתם שמחים לקבל אך לא הייתם ממהרים לרכוש, יש סבירות גבוהה שמדובר במתנה מנצחת.

מתנות שגורמות לחשוב על חופשה

מתנה אמורה לפנק, ועל כן אם היא מראש מיועדת עבור הזמן החופשי, הרי שבמידי גורמים לאותם אנשים שמקבלים את המתנה לחשוב על חופשה, כך שכבר מדובר בנקודת פתיחה מבטיחה. אז מה נמצא בקטגוריה הזו? שמיכת חוף צבעונית, ערסל, ערכת פיקניק שווה, סט כיסאות נוח לחוף הים, תיק טיולים, סט של בקבוקי שתייה איכותיים לכל המשפחה, משחקים שכיף לשחק בחוץ (כמו מטקות, פריסבי או שש בש) וכדומה.

מתנות מתכלות

אין על מתנות מתכלות, כאלו שהן גם משמחות וגם לא מצריכות מקום קבוע בארון. מכאן שניתן לשקול להעניק מתנות אכילות לחובבי הקולינריה כמו סלסילה מלאה בגבינות ופירות, מארז יין שכולל כוסות ייעודיות, סט של ריבות וממרחים עשויים בעבודת יד, סט של פיצוחים שמוגשים בקערות יפות, מארז מתוק שכולל שוקולדים וסוכריות, מארז של זיתים לצד שמן זית איכותי, מארז של תבלינים מיוחדים שלא תמיד רוכשים לבד וכדומה.

מתנות ירוקות

צמחים הם גם תמיד חגיגיים וגם מוסיפים הרבה אור בכל מקום שבו הם נמצאים, ועל כן אין כמו תקופת החגים על מנת לרכוש צמח יפה שמגיע בעציץ מרשים, עציץ שמיועד להיתלות בתוך הבית, סט של עציצי קרמיקה מעוצבים, אדנית של צמחי תבלין עבור המרפסת, מארז פרחים עונתיים עבור הגינה וכדומה.

ללכת על בטוח - קופון מתנה

לבסוף שמרנו את האופציה הפשוטה והמבטיחה, רכישת קופון מתנה. מה צריך? רק לבחור את הקטגוריה הרצויה (מסעדה, ספא זוגי, טיול קולינרי, חנות לכלי בית, חנות לדברי יצירה וכדומה), את הסכום הרצוי ולרכוש את הקופון. פה נעצור להעניק שני טיפים חשובים: אם בוחרים בקופון, חובה להוסיף ברכה שכוללת כמה מילים אישיות ואם רוצים שהקופון יהיה משמעותי מבלי להוציא יותר מדי, פשוט הציעו לחבר/בן משפחה שישתתף אתכם - היו בטוחים שהוא יודה על ההזדמנות לסגור את הפינה. מה עתה? חושבים מה אתם הייתם שמחים לקבל!