רביעי בערב השבוע, עם ישראל ספון בבתים. חלקים צופים במשדרי הטקס הממלכתיים, חלקים כבר הדליקו את המנגל המסורתי וחלקים נשאו תפילה כדי להודות על המדינה שבה זכינו להיות כבר 72 שנים. אבי לרר יו"ר עמותת 'ושמחת' ויתר על התענוג לשבת בבית והביא איתו לבית הרפואה 'ברזילי' מוצרי פנאי חשמליים בשווי עשרות אלפי שקלים שנתרמו על מנת לשמח ולו במעט את עובדי בית החולים - הרופאים והאחיות מהמחלקות שעובדות נון - סטופ בתקופה מאתגרת זו.

כלים
עמותת ושמחת למען הרופאים והאחיות. צילום: מאיר בוסקילה
עמותת ושמחת למען הרופאים והאחיות. צילום: מאיר בוסקילה

 

המזכירה הרפואית בכניסה לבית הרפואה הכינה מראש עשרות דפים קטנים עם השמות של הרופאים והאחיות ממחלקת הקורונה - המיון והרנטגן שכאמור נמצאים בחזית המערכה לשמירה על בריאותם של עם ישראל.

המוצרים השווים בהחלט הונחו על שולחן בכניסה למחלקת מיון החדשה ושידור חי נפתח בדף הפייסבוק של עמותת 'ושמחת' על מנת לתעד את הזכיות. במשך כמחצית השעה - אחראי האבטחה של ערב יום העצמאות בבית הרפואה 'ברזילי' נבחר כאדם ניטרלי להוציא את הפתקים עם שמם של הזוכים.

רובם המוחלט של הזוכים היו בדיוק באמצע משמרת והמוצרים נשמרו עבורם בשקיות ממותגות של הארגון עם ברכה להמשך עשייה ברוכה ושלא תצא תקלה תחת ידם.

בין המוצרים הוגרלו אוזניות אייר-פודס' המקוריים, רמקולים ומערכת סאונד מתקדמת של חברת JBL. הזוכים התרגשו לקבל בסיום המשמרת את השקית לביתם ויצאו משם נרגשים ומלאים בתחושת סיפוק.

אבי לרר יו"ר עמותת 'ושמחת' הפועל לילות כימים בתוככי בית הרפואה לטובת הרופאים - האחיות - המטופלים ובני משפחותיהם, הבטיח כי בעוד שבועיים יגיע שוב עם מוצרים יוקרתיים לטובת אלו שעדיין לא זכו וההגרלה תערך בשנית.