אנחנו חברת ES ישראל, החברה המובילה בישראל להוצאת אזרחות רומנית במחיר המשתלם ביותר.

מתעניינים בהוצאת אזרחות רומנית במחיר מדהים משלכם?

הגעתם למקום הנכון.

כלים

 

עם השנים, יותר ויותר אנשים בישראל ובעולם מבררים ומשתדלים למצות את כל האפשרויות להוצאות אזרחות רומנית במחירים אטרקטיביים ואזרחות אירופאית בכלל.

על מנת לעשות זאת בצורה הפשוטה, המיטבית והקלה ביותר, איגדנו מדריך שמכיל בתוכו את הפרקטיקה של מה שאנחנו עושים על מנת לסייע לכם להשיג את האזרחות הרומנית במחיר הזול בענף.

איך מתחילים?

ראשית, נציגנו המקומיים בישראל יצרו עמכם קשר לאחר השארת פרטים באתר שלנו או בפייסבוק, יחד נסקור את התהליך להוצאת אזרחות רומנית ומחירים, עלויות, החובות והזכויות שנוגעות לדבר ובהתבססות על התשובות שתספקו למס' שאלות קצרות, נוכל לאבחן את הזכאות שלכם לאזרחות הרומנית וכמובן עם זאת לדרכון אירופאי.

אז בחנו את הזכאות שלי, מה עכשיו?

מזל טוב! במידה ונמצאתם זכאים ונציגנו עדכנו אתכם אודות אזרחות רומנית, מחיריה וכל שאר הפרטים, נתאם פגישה יחד עם אחד מהמנהלים שלנו במשרדנו בתל אביב.

מטרת הפגישה היא להכיר אתכם בצורה מעמיקה מעבר לפרטים שקיבלנו מכם בשיחת האבחון הראשונית. בנוסף תתבקשו למלא שאלון דיגיטלי טרם הגעתכם על מנת שנהיה מוכנים לפגישה יחד.

בפגישה עצמה, אנחנו נשוחח אודות ההיסטוריה המשפחתית שלכם, אודות קיימות משפחה בהווה או בעבר ברומניה, במצבכם האזרחי ובכל האפשרויות להוצאת אזרחות רומנית במחיר משתלם עבורכם.

הפגישה עברה בהצלחה!

כל הכבוד! הפגישה שלנו שלאחר האבחון עברה בהצלחה ואנחנו בדרכנו להוצאת אזרחות רומנית במחיר מעולה ומשתלם!

לאחר שביררנו ואספנו את כל המידע שצריך כדי לצאת לדרך יחד, נחתום על הסכם שירות הדדי שנועד להסדיר את ההתחייבויות ההדדיות של שני הצדדים, כמובן תוך שקיפות מלאה. בהתחייבות נציין את התנאים לאזרחות רומנית במחיר שהוצע לאחר קבלת הצעת המחיר לתהליך ושאר הפרטים הנוגעים לדבר.

יש צורך במסמכים?

שאלה מעולה! לאחר שנחתום על הסכם השירות, סיכמנו על התהליך להוצאת אזרחות רומנית במחיר שמקובל עליכם, תקבלו בדואר אלקטרוני רשימה מלאה של מסמכים שאנו צריכים לקבל מכם עם הדרכה מלאה ומפורטת שמנחה אתכם כיצד להמציא את המסמכים. מדובר במסמכים רשמיים ממשרדי הממשלה בישראל וחלקם תוכלו להשיג גם דרך הרשת.

אוקיי, יש את כל המסמכים, מה עושים?

מעולה! עיבדנו את כל המסמכים ועכשיו נוכל לאמת אותם ולהפקיד אותם ברומניה כחלק מהדרך המהירה שלנו להשגת אזרחות רומנית במחיר משתלם!

אנחנו כמובן לוקחים על עצמנו את תרגום המסמכים לרומנית על ידי גורם מוסמך שיאמת ויאושר על ידי נוטריון וישמש כמסמך מתורגם רשמי.

נו? אני אזרח/ית כבר?

אנחנו קרובים מאי פעם לאזרחות רומנית במחיר אטרקטיבי! עכשיו שהסדרנו את כל המסמכים הדרושים ותרגמנו אותם כפי שנדרש, אנחנו מעבירים הכל לרומניה – לאחד ממשרדי עורכי הדין שאנו עובדים עמם בשיתוף פעולה. שם ימלאו טפסים רשמיים והתיק שלכם יופקד לצורך קבלה ואישור סטטוס האזרחות הרומנית, ההליך נקרא "בירור אזרחות". לאחר הבירור אנו עשויים לקבל אחת משתי תשובות רשמיות:

האזרחות הרומנית קיימת (לא קורה לעתים), במקרה שכזה התהליך יימשך עד כשנה, בסופו ממשלת רומניה תנפיק למבקש/ת מסמכי מקור רומניים כגון:

תעודת נישואין / גירושין. תעודת אזרחות רומנית. מס' זהות רומני. דרכון רומני. תעודת לידה.

האזרחות נשללה (יותר מצוי) – במקרה כזה התהליך עורך לרוב בין שנה וחצי לשנתיים, בין התנאים קיימת שבועת אמונים ולאחריה ממשלת רומניה תנפיק למבקש/ת מסמכים רומניים כהליך תקין.

אני נשבע!

סוף סוף הגענו למעמד האזרחות הרומנית במחיר נהדר שלנו לאחר התהליך הפשוט שעברנו. ייערך טקס השבעה אשר ייערך בנוכחות קונסול רומניה בישראל, בקונסוליה הרומנית ברמת-גן, לאחריה תקבלו את האזרחות הרומנית במחיר אטרקטיבי שלכם ותוכלו להגיש בקשה להנפקת הדרכון הרומני, הדרכון האירופאי

זהו? אני אזרח?

כן! כל הכבוד! לאחר התהליך שפירטנו סוף סוף קיבלת את האזרחות והדרכון האירופאי.

אזרחות רומנית במחיר מושלם? רק אר סי ישראל.

אם יש לכם שאלות נוספות או סתם בא לכם לשמוע עוד על איך עושים את זה בצורה הטובה ביותר, השאירו פרטים ונציגנו ישובו אליכם בהקדם האפשרי!

03-7322273