מצאתם את הסיבה המושלמת לחגיגה, בין אם זו חתונה, בר/בת מצווה, ברית/ה או אירוע עסקי ועכשיו כל שנותר זה לחפש היכן לחגוג ואיך.
הבחירה המיקום משפיעה על ההצלחה של האירוע מיצירת האווירה המבוקשת ועד החוויה הקולינרית. היכן מסתתר גן האירועים האידיאלי עבורכם ומה לשאול לפני שסוגרים? טיפים שייקחו אתכם בדרך למציאת היעד המושלם לאירוע חלומי.

כלים

 

האזור המנצח – נפלאות השפלה

המיקום הגיאוגרפי של גן האירועים הוא חשוב מסיבות רבות: נוחות הגעה, האופי של הסביבה. זו הסיבה שגן אירועים ברחובות נחשבת לבחירה מועדפת בקרב רבים, כאשר מדובר במקום לחגיגה הנושק לצירי תחבורה ראשיים ועם חנייה צמודה מרווחת. אפשר להגיע בקלות מכל הכיוונים האפשריים, ברכב פרטי ובערוצי תחבורה שונים כמו רכבת, אוטובוסים. אזור השפלה עצמו הוא אזור שופע – אווירה כפרית הנפגשת עם אופי אורבני וביחד נוצרים שילובים מיוחדים. אפשר לבחור גן אירועים פסטורלי יותר בקיבוץ שמציע סטנדרט גבוה במרחבי הטבע הירוקים כך שמחד נהנים מגישה נוחה מהערים המרכזיות הקרובות ומצד שני, מהשקט, השלווה וציוץ הציפורים שיש בקיבוץ בשפלה. מרכזי אך עם הירוק החלומי עליו חלמתם כשדמיינתם חתונה במרכז הארץ בנופך רומנטי במיוחד או כל אירוע אחר הטובל בירוק.

תפאורה שמציתה את הדמיון

אין כמו להינשא לבחיר ליבנו או לערוך אירוע משפחתי או עסקי איכותי באווירה קסומה. התייחסו לרקע של האירוע מבחינת האלמנטים הדקורטיביים שמשלב גן האירועים. למשל, גשרים מעץ, דגי זהב ואלמנטים של מים זורמים, עצי דקל ואקססוריז משלימים מפרחים ועד סידור שולחן עם אביזרים משדרגים, ריהוט עץ בניחוח כפרי אלגנטי. שימו לב אם הגן מאפשר לערוך אירועי חורף ואירועי קיץ ולבחור האם החגיגה תהיה פתוחה תחת כיפת השמיים או מקורה, בהתאם לתנאי מזג האוויר והקצב של האירוע. למשל, קבלת פנים שמתחילה בחוץ וסעודה מרכזית ומסיבת ריקודים שממשיכה תחת קירוי ששומר על חמימות ומאפשר ליהנות מהסטייל הטבעי גם בתוך מעטפת.

בסטייל קולינרי

ללא ספק האוכל משחק תפקיד חשוב בבחירת גן אירועים ברחובות כאשר חשוב לבדוק האם יש שף שמוביל את התפריט ומגוון מסחרר של מנות לבחירה. כדאי להחליט מה יהיה הקו הקולינרי של האירוע לפי העונה ועד הטיימינג של האירוע במהלך היום. מנות שמתאימות לחורף מול מנות אווריריות לימים החמים, מנות של אירוע בלתי מחייב לעומת אירוע פורמלי יותר. החליטו אם האוכל יהיה בהגשה של מלצרים מתוך תפריט מגובש או בופה עשיר בסגנון אכילה חופשית. כדאי להתייחס לאספקטים של פרזנטציה ונראות המנות וכמובן שילובים בין טעמים, פתיחים וקינוחים.

הפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול

כדאי לבדוק בגן האירועים מה עוד יכול להעצים את החוויה. כמו למשל, מערכת סאונד מתקדמת ומערכת תאורה המייצרת אפקטים מעניינים של אור בין גלוי לסמוי. ריהוט איכותי, אפשרויות ישיבה בהתאמה אישית, עיצוב מרשים וכמובן הקפדה על רמת ניקיון. האם המקום ערוך לתקליטן ויש בו צוות מסור שילווה אתכם לאורך כל שלבי ההפקה. בדקו שהגן מתאים לסוג האירוע שלכם, בין אם חתונה עם חופה בחוץ ובין אם בר/בת מצווה עם אטרקציות ואקשן.

כמובן שגם לתקציב יש משמעות וכן לפניות המקום בהתאם ללוחות הזמנים שלכם. בכל מקרה, מומלץ תמיד להגיע ולהתרשם ממקור ראשון מתפקוד גן האירועים ברחובות בזמן אמת מבחינת אנשי מקצוע, ספקים, אווירה, עדויות אורחים וכמובן המלצות של מי שחגגו במקום ויוכלו לספר לכם כמה הם היו מרוצים מאותו גן אירועים. שיהיה במזל טוב ובסטייל.