החודש, נציין את אחד החגים השמחים והאהובים ביותר, לא רק על ילדים, אלא על רוב האוכלוסייה: חג פורים. בפורים נהוג להעניק לבני המשפחה והחברים משלוחי מנות מלאים בכל טוב, כמו ממתקים, שוקולדים ואוזני המן. השנה אתם עומדים להעניק משלוח מנות מקורי, כזה שיעניק ערך מוסף וישמח את מקבלי המשלוח. איך עושים את זה? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

כלים
משלוח מנות מקורי לפורים
משלוח מנות מקורי לפורים

מי אמר שחייבים ממתקים?

משלוח מנות אמנם ידוע ככזה שמכיל מגוון רחב של ממתקים ומתוקים, אבל מי אמר שאי אפשר למלא אותו במתנות עם ערך מוסף? תוכלו לרכוש ספרים לפורים, ולצרף אותם למשלוח המנות שהכנתם, בין אם מדובר בספרים לילדים, או ספרים למבוגרים, למשל: "הקריאה לשמחה", "בסתר המדרגה – המאבק על האנושות", "שמחת פורים", בין אדם למועד" וכו'.

משלוח מנות בריא ומזין

פירות יבשים אינם נחלתו של חג ט"ו בשבט, אלא שניתן להכין משלוח מנות עשיר באגוזים, שקדים, תמרים ומאכלים שונים מן הטבע. ניתן לרכוש פירות יבשים במשקל, כמו גם שקיות צלופן יפות, ולחלק את האגוזים והשקדים לשקיות נפרדות, כך שתוכלו למלא קופסה בשלל פירות יבשים טעימים ומזינים. כמובן, אל תשכחו לצרף אוזני המן, הרי מדובר במאכל הייעודי של פורים.

סושי פירות

אם משלוח מתוקים לא מעניין אתכם, אבל גם משלוח של פירות יבשים לא כל כך רלוונטי, תוכלו להעניק משלוח מנות שמכיל סושי פירות. מדובר בסושי שעשוי כולו מפירות, ואם רוצים, ניתן להוסיף רוטב שוקולד או מייפל.

משלוח מנות בעבודת יד

אמנם בחנויות השונות מוכרים לא מעט קופסאות ואריזות למשלוחי המנות, אבל כדי להעניק משלוח מנות מקורי, תוכלו להכין את המארז במו ידיכם! בין אם תבחרו להשתמש בחומרים ממוחזרים כמו קופסאות שימורים או צנצנות ישנות ובין אם תבחרו לרכוש חומרי יצירה ולהכין את משלוח המנות בעצמכם, הרי אין ספק שמדובר במשלוח שהושקעה בו מחשבה ותשומת לב, וזה ללא ספק מרגש ומשמח במיוחד. ברחבי הרשת, יש לא מעט הדרכות וסרטונים, דרכם תוכלו ללמוד כיצד להכין משלוחי מנות DIY בקלות ובפשטות.

משלוח חורפי

חודש מרץ מסמל את סוף החורף, כך שתוכלו להעניק לאהוביכם משלוח מנות באווירה חורפית. רכשו חליטות תה ייחודיות, ספלים מרהיבים ואל תשכחו לאפות אוזני המן. את כל אלה תוכלו לסדר בתוך קופסה מקרטון, ולתת מתנה לחג.

אגב, ישנן חליטות תה שמתאימות להכנת תה קר, כך שאם הקונספט החורפי לא מדבר אליכם, תוכלו להרכיב בדיוק את אותה חבילה, רק לקיץ.

זר מתוק

משלוח מנות בקופסה? OUT. משלוח מנות דמוי זר? לגמרי IN! באמצעות שיפודי עץ, סוכריות גומי, נייר צלופן ומעט קישוטים, תוכלו ליצור זר מתוק ומרהיב, שיהווה משלוח מנות מקורי ומדליק! תוכלו להזמין או להכין זר מתוק בעצמכם, מה שבטוח, מדובר במשלוח מנות ייחודי!

אז איזו משלוח מנות תעניקו לאהוביכם השנה?