מעקב אחר סרטים שנמצאים על המדף ועומדים לצאת לקולנוע מלהיב את החושים ואת הסקרנות. אז למה אתם הכי מצפים ומה עומד לקרות על המסך הגדול? הנה כמה המלצות לקראת התקופה החמה של 2019

כלים

 

הוליווד נוטה לשחרר לאקרנים את הסרטים המדוברים ביותר בתקופה שלפני הקיץ. בישראל, בארצות הברית ובמדינות נוספות ברחבי העולם מבינים שלקיץ יש פוטנציאל אדיר מבחינת פעילויות פנאי ותרבות, ומהבחינה הזו אין הבדל בין קולנוע להצגות. יתרה על כך, כבר עכשיו יש על המדף כמה סרטים מומלצים שמושכים המון תשומת לב מצד קהל המעריצים.

הנה למשל כמה סרטים שהקהל מצפה להם ושאולי גם אתם תרצו להכניס ללוח הזמנים לקראת המשך השנה הלועזית:

שאזאם

סרט גיבורי העל "שאזאם!" מבוסס על חוברות קומיקס שנושאות את אותו שם ונוצרו על ידי ביל פרקר וקלרנס צ'ארלס בק. כמו סרטים אחרים שמהווים חלק מהיקום הקולנועי של די.סי, גם שאזאם מצליח לשלב בין הומור ואקשן וסביר להניח שנתאהב בו.

עלילת שאזאם עוקבת אחרי נער יתום בן 14 שחי בפילדלפיה ועומד לגור בבית אומנה חדש, אצל משפחה עם 5 ילדים. בהמשך, נראה מה קורה כשאותו נער מגלה שהוא הגיע לממד אחר שנותן לו כוחות על ומאפשר לו להפוך לגיבור כאשר הוא אומר את המילה "שאזאם!". בהחלט מסקרן.

פוקימון - הבלש פיקאצ'ו

זוכרים את פוקימון? אז כדאי שתדעו שבקיץ 2019 יגיע לבית הקולנוע הקרוב למקום המגורים שלכם הסרט הראשון בזיכיון שגם משלב בין אנימציה ולייב אקשן. בין היתר, מטרת הסרט היא לחשוף גם את הקהל הצעיר לפוקימון ולהכיר בפניהם את הבלש פיקאצ'ו.

כזכור, פיקאצ'ו הוא פוקימון חכם שמסוגל לדבר. בסרט נראה מה קורה אחרי שהוא פוגש את טים גוטמן, לפני ששניהם יוצאים יחד לפתור את תעלומת היעלמותו של אביב. הסרט מושך תשומת לב גם בגלל קאסט השחקנים והמדובבים שכולל את ראיין ריינולדס, קתרין ניוטון וקן ואטאנבה והוא בהחלט צפוי להיות צבעוני מהרגיל.

לשבור את הקרח 2

אי אפשר לדבר על רשימת סרטים מצופים בלי להזכיר את "לשבור את הקרח 2". אחד הסרטים המצליחים ביותר בהיסטוריה של דיסני חוזר עם עלילה חדשה, וגם הוא עומד להיות קומדיה מוזיקלית שאף יוקרן בתלת ממד ויופק בהנפשה ממוחשבת.

לפי התקציר שפורסם על ידי דיסני עצמה, בסרט "לשבור את הקרח 2" נגלה על מסעם של אלזה, אנה, קריסטוף ואולף ליער מרוחק. הפעם הם יוצאים לדרך כדי לחשוף סוד מסתורי עתיק שקשור לממלכת סתיו, אך יהיו גם עוד שתי דמויות חדשות של גבר ואישה. בינתיים, אפשר לחזור אחורה לסרט הראשון וניתן גם להתרשם מהסרטים הקצרים "קדחת הקרח" ו"ההרפתקה של אולף" שסובבים סביב אותו עולם.