לאחר ההצלחה הגדולה של סרט הקוברה לשחק עם החוקים http://www.cobra-movie.com/ סרט פעולה ואקשן בכיכובו של השחקן אוראל טוויל

טוויל ממשיך להפתיע אותנו ומוציא סרט נוסף בסגנון שונה ואף מיוחד יותר , סרט אימה מסתורין מתח- סרט אמריקאי חדש בשם "James" של הבמאי סאם ג'פרי.

כלים

 מאת: שירה דנינו

https://www.youtube.com/watch?v=IgmWP8BpRbE&t=7s

כולנו מכירים את הביצועים הטובים של השחקן החרדי אוראל טוויל אשר החליט לעלות הילוך גבוהה יותר בסרט האימה אשר בו הוא מככב את התפקיד גיימס .

קלף חדש לעלילה מצמררת שעוד לא הייתה, שבה טוויל חושף את הצד האפל שבו.

על אף שכולם יודעים שטוויל לקח את התפקיד של סטף וולטמן מהסרט הקוברה והקפיץ את הסרט בעוד אלפי רמות שלא היו צפויות, למה לוהק דווקה שחקן חרדי לסרט? למה בחרו דווקה בצעיר שדמותו בסרט היא גבר בגיל השלושים לחייו? ועוד..

אבל עכשיו הכל מסתדר אחרי הבחירה של ללהק את טוויל לסרט ג'יימס אין זה צירוף מקרים כי אם איכות של שחקן.

כך אמר גם סאם ג'פרי: "אוראל טוויל הוא לא רק שחקן שביצע את דמותו של ג'יימס בשלמות אלה גם אישיות כובשת המשפיעה ביותר, הערצה לאוראל טוויל מצד הצופים והקהל היא לא מוסברת פשוט כל אחד מרגיש חיבור אישי עם השחקן.

לעומת זאת אוראל טוויל ענה אחרת: "ג'יימס היא דמות מורכבת שקשה לשחק כאשר אתה מגיע מסרטי פעולה אקשן שאליהם אני רגיל, אבל עם כל זה הצלחתי להכניס לדמות את הצד החזק ככה שזה יצא מצוין.

כאן מוסיף לנו אוראל ואומר: "ויש עוד כמה תפקידים שדומים לסרט ג'יימס שאותם גם אשחק אבל זה יותר לחובבי אימה בצורה קשה".

ומעניין מה זה חובבי אימה בצורה קשה?.. כאשר הסרט ג'יימס הוא כבר כזה .

העלילה עוקבת אחר מעבדה המנוהלת ע"י מדענים עם שם ותואר אשר מנצלים את הידע הרב שלהם והופכים אותו לרוע הגדול , במעבדה זו מחליטים צוות המדענים לבצע ניסויים בבני אדם .ניסויים קשים וקטלניים ,הרוע בהתגלמותו .הם מחליטים לבנות ולייצר מפלצות מיוחדות חזקות במיוחד ,אשר יוכלו להשתמש בהם כנשק קטלני אשר מביא הרס ורוע לעולם ,מפלצת ללא רגשות

שכל מטרתה להרוג ולהשמיד אנשים .הניסויים במעבדה זו מתנהלים בקצב מהיר ע"מ לייצר כמה שיותר מפלצות בכדי להוציאם לשטח , עד ליום בו אחת המפלצות מצליחה לברוח משולחן הניסויים ,להרוג את כל המדענים שסביבה ולעשות נזק בלתי הפיך ,כאשר היא יוצאת משטח המעבדה ומגיעה לבית סמוך אשר בו מתגורר ג'יימס השחקן אוראל טוויל ,אשר מוצא את עצמו מתמודד מול מפלצת מפחידה וחזקה במיוחד, המנסה לחסלו בכל הזדמנות. ג'יימס המפוחד נלחם ומתמודד מול המציאות הקשה אליה הוא נקלע ,הרוע בהתגלמותו המאיים על חייו ...סרט אימה ופחד .- פשוט למות לאט לאט.