מדובר באחד המקצועות העתיקים ביותר, אך המתחדשים ביותר בעולם. תואר במשפטים מהווה הסמכה בעלת ערך רב שיכולה לספק לכם מגוון רחב של הצעות עבודה שונות ומשונות. עבור חלקכם, ללמוד משפטים נותן את האפשרות לתמוך בחוק ולאמת אותו.

עם זאת, החוק לא מיועד אך ורק לעורכי דין או נמצא רק בבתי המשפט. החוק מתחיל בהגנה על החיים ועל החירות ועד לשיתופי פעולה לאומיים או בינלאומיים. בוגרי תואר ראשון במשפטים מסוגלים להחזיק בתפקידים חשובים ובמקצועות שונים. מבט מהיר על היתרונות לתואר ראשון במשפטים ייתן לכם את התשובה המדויקת ביותר, למה תואר ראשון במשפטיים הוא כל כך חשוב.

כלים

 

בסיס לתארים אחרים

תואר ראשון במשפטים לא חייב להיות רק תואר ראשון במשפטים. משפטים נלמדים לצד מקצועות רבים אחרים זאת כיוון שהחוק נוגע בכל. כך, תוכלו להתחיל בתואר במשפטים, לשלב בו תואר אחר לדוגמא, פסיכולוגיה, ולצאת מורווחים משני הצדדים כאשר אתם מתמחים בשני מקצועות השזורים זה בזה, ולמעשה להרחיב את מעגל התעסוקה שלכם עוד יותר.

יציבות פיננסית

תואר ראשון במשפטים בהחלט יכול להבטיח לכם משכורת נאה ויציבות פיננסית. כאשר אתם מוסמכים להיות עורכי דין, הערך העסקי שלכם יעלה. תוכלו לראות זאת כבר משנת ההתמחות שלכם, השנה הרביעית. כאשר תחפשו משרד עורכי דין להתמחות בו, תתחילו להתוודע למשכורות המגיעות למתמחים ולעורכי דין חדשים במשרדים נבחרים. כמובן, השכר נע ממשרד למשרד אך לרוב לא מאכזב.

הכוח לחולל שינוי

אפשרי שחוש הצדק שלכם חזק במיוחד והרצון ליצור ולזרוע צדק שרוש בכם וכי יש לכם הרצון לשפר את הפגמים הקיימים במערכת. תואר ראשון במשפטים יכול לתת לכם את האפשרות ללמוד על תולדות המשפט העברי ולגרום לכם להיות רודפי צדק במלוא רמ"ח איבריכם. בלי שתשימו לב, תעשו שינויים אמיתיים ומשמעותיים.

הפן האישי שלכם

לימודי משפטים יכולים להיות חוויה מעצימה מאוד. סטודנטים רבים למשפטים עובדים לעתים קרובות בקבוצות ומשתתפים באופן פעיל בדיונים או בדיבייטים. סביבות כאלה מטפחות את הביטחון העצמי ואת ההערכה העצמית. במהרה תוכלו לראות כי אתם משתתפים יותר, מעוניינים שישמעו את דעתכם וכמו כן גם מתנסחים טוב יותר ובצורה רהוטה ובטוחה, דבר שיוכל לבוא לידי ביטוי גם בציונים שלכם.

תואר ראשון במשפטים יכול להעניק לכם הערכה רבה בקרב עמיתיכם, אלה העובדים איתכם ואלה שאתם עובדים עבורם. כאשר יש לכם ידע מקדים בהבנת וקריאת פסקי דין, החוק העברי וההתנהלות המשפטית הקיימת בארץ, הדבר יכול לשרת אתכם לכל כיוון אותו תרצו. תואר ראשון במשפטים יכול לתת לכם את המקפצה ההתחלתית לכל עולם בו תרצו לעסוק, כיוון שכתואר שהוא, הוא נוגע בכל.