ALMOGI SELECTED מתחם המדורגים החדש של חיפה, יוקם ע"י חברת "שגראוי ייזום ובנייה (SBC)" בע"מ, במסגרת פרויקט מחיר למשתכן ברחוב יקינטון, כל הדירות פתוחות לנוף עוצר נשימה של מפרץ חיפה והרי הגליל ויכלול כ-78 יח"ד ב-5 בנייני בוטיק מדורגים, המותאמים לאופייה היוקרתי של שכונת רמות אלמוגי חיפה, תמהיל הדירות מגוון. במסגרת פרויקט מחיר למשתכן ימכרו 48 דירות לזכאים בנות 3,4 חדרים ובנוסף, מוצעות דירות לשוק החופשי בנות 4,5 חדרים עם מרפסות מרווחות וגינות וכן דירות פנטהאוז ודופלקס מרווחות

כלים
פרויקט מדורגים אלמוגי. קרדיט הדמיה - סטודיו בונסאי
פרויקט מדורגים אלמוגי. קרדיט הדמיה - סטודיו בונסאי

 

מנהל חברת שגראוי ייזום ובנייה (SBC), נור שגראוי. אמר, "אנחנו מקדמים את התכניות של פרויקט מחיר למשתכן ברחוב יקינטון ברמת אלמוגי בחיפה מול עיריית חיפה והגורמים הרלוונטיים בוועדות לתכנון ובנייה על מנת שנוכל לצאת לדרך עם הפרויקט בהקדם האפשרי" המחירים עפ"י המכרז יהיו, כ-10,155 ₪ בתוספת מע"מ כחוק למ"ר.

במסגרת המכרז התחייבה החברה למכור חלק מהדירות לזכאים בני המקום, בנוסף  ציין נור שגראוי כי הפרויקט יהיה בליווי בנקאי כך שלרוכשים לא תהיה בעיה לקבל משכנתא  כולל ערבות בנקאית דבר אשר יעניק שקט וביטחון לכל הרוכשים" .

מטרת התכנית "מחיר למשתכן", בהובלת משרד האוצר, משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל. היא להקל על משפחות צעירות לקנות דירה ראשונה בתנאים מועדפים ובמחירים זולים יותר ממחירי השוק.

רקע:

אנחנו לא רק על המפה, אנחנו גם בונים אותה! חברת שגראוי ייזום ובנייה SBC בע"מ, החלה את פעילותה בתחום הבנייה בשנת 1930 ומתמחה בייזום וביצוע פרויקטים בתחומי הנדל"ן: מגורים, מסחר, עסקים, מלונאות, מבני ציבור, התחדשות עירונית (פינוי בינוי, תמ"א 38) וקבוצות רכישה. במהלך עשרות השנים האחרונות רכשה החברה מוניטין רב בישראל ובעולם בזכות שימור המבנים ההיסטוריים בת"א. החברה יוזמת פרויקטים בהתאמה לצרכי הלקוחות באמצעות תכנון אדריכלי מוקפד וחדשני ושואפת תמיד למצוינות ולאיכות, תוך הקפדה על מתן שירות אדיב ואמין, ליווי מקצועי, אמינות, מחויבות לצורכי הלקוח ועמידה בלוחות הזמנים. לחברה חוסן פיננסי וניסיון מוכח בייזום וביצוע פרויקטים והיא בין חברות הבניה הראשונות בארץ שזכו לתקן 9002 ISO. בנוסף לפרויקטים שיוזמת ובונה החברה בערים: כרמיאל, נצרת עילית, חיפה, קריות, טירת כרמל ובמרכז הארץ, פועלת החברה רבות בתחום ההתחדשות העירונית על כל רבדיה, באמצעות חברת הבת "נוף כרמל".