מטעם החברה היזמית שגראוי ייזום ובנייה ושגראוי ליבוביץ נמסר כי יש פניות רבות של מתעניינים מאזור תל אביב, ערי גוש דן ואף מאזור ירושלים והסביבה החולמים להגשים את החלום הישראלי - לבית פרטי על הים, מרחק הליכה מהמים במחיר אטרקטיבי ומשתלם במיוחד. כמו כן, ישנם ביקושים ערים מקרב לקוחות מאזור חיפה המודעים להתפתחותה של עתלית בעשור האחרון ומעוניינים להעתיק את מגוריהם לפרבר היוקרה החדש והמבטיח של ישראל. בימים אלה, מתבצעות במתחם עבודות הפיתוח, שכוללות פריצת כבישים בשכונה, תשתיות ביוב, מים, חשמל, תקשורת וטל"כ שעפ"י התכנון יימשכו כ-10 חודשים

כלים
עבודות הפיתוח מתחם ריף סלקטד - מפרץ עתלית. צילום - וואסים קארים
עבודות הפיתוח מתחם ריף סלקטד - מפרץ עתלית. צילום - וואסים קארים

 

החולמים להגשים את החלום הישראלי.  כ- 50 דקות בלבד מת"א וחמש דקות מחיפה ומקיסריה, על אחת מעתודות הקרקע האחרונות על קו המים מחכה לכם רצועת חוף קסומה שבה תוכלו להגשים את כל החלומות שלכם. מטרים ספורים מהים, לאסוף צדפים, להרגיש את החול בקצות האצבעות, לפתוח את הבוקר מול אופק ים אינסופי ולסגור את היום עם 50 גוונים ( לפחות ...) של שקיעות נדירות .

עוד נמסר מטעם החברה היזמית שגראוי ייזום ובנייה ושגראוי ליבוביץ, כי נמכרים מגרשים לבניה עצמית לבתים בודדים ודו משפחתיים. גודל המגרשים הינו 250 מ"ר לבית אחד במחיר הזדמנות של החל מכ-2,000,000 ₪ למגרש, כולל מע"מ, פיתוח, השבחה והוצאות משפטיות.. הקרקע מאושרת לבנייה והינה רשומה בטאבו. בכפוף לתנאי החברה. ט.ל.ח. שיווק הפרויקט מתבצע באמצעות חברת אשגב שיווק וניהול פרויקטים בע"מ.

רקע:

אנחנו לא רק על המפה, אנחנו גם בונים אותה! חברת שגראוי ייזום ובנייה SBC בע"מ, החלה את פעילותה בתחום הבנייה בשנת 1930 ומתמחה בייזום וביצוע פרויקטים בתחומי הנדל"ן: מגורים, מסחר, עסקים, מלונאות, מבני ציבור, התחדשות עירונית (פינוי בינוי, תמ"א 38) וקבוצות רכישה. במהלך עשרות השנים האחרונות רכשה החברה מוניטין רב בישראל ובעולם בזכות שימור המבנים ההיסטוריים בת"א. החברה יוזמת פרויקטים בהתאמה לצרכי הלקוחות באמצעות תכנון אדריכלי מוקפד וחדשני ושואפת תמיד למצוינות ולאיכות, תוך הקפדה על מתן שירות אדיב ואמין, ליווי מקצועי, אמינות, מחויבות לצורכי הלקוח ועמידה בלוחות הזמנים. לחברה חוסן פיננסי וניסיון מוכח בייזום וביצוע פרויקטים והיא בין חברות הבניה הראשונות בארץ שזכו לתקן 9002 ISO. בנוסף לפרויקטים שיוזמת ובונה החברה בערים: כרמיאל, נצרת עילית, חיפה, קריות, טירת כרמל ובמרכז הארץ, פועלת החברה רבות בתחום ההתחדשות העירונית על כל רבדיה, באמצעות חברת הבת "נוף כרמל".