ישנן דרכים רבות לשדרג את הנכס ולהעלות את הערך שלו. הוספת בית מעץ לחצר היא אחת מהן. מה היתרונות של בית מעץ? ומה חשוב לבדוק רגע לפני שיוצאים לדרך? ריכזנו עבורכם את עיקר הדברים.

הוספת בית מעץ לחצר
הוספת בית מעץ לחצר

 אם חשבתם שבתים מעץ חלפו מן העולם וכיום עיקר ההתמקדות היא בבתים מבטון, ודאי תשמחו לגלות כי בתים מעץ הם טרנד שחזר לאופנה ובגדול. עם המודעות הגוברת לבנייה אקולוגית ולשיטות בנייה מתועשות, בתים מעץ נותנים מענה איכותי ולו יתרונות רבים.

היתרונות של בית מעץ

לבית מעץ ישנם יתרונות רבים שהופכים אותו לפתרון אידיאלי, הן עבור מגורים והן כחדר נוסף לכל שימוש בו תחפצו. בין יתרונותיו הבולטים:

  • עלויות נמוכות ביחס לבניה מסורתית
  • חיסכון באנרגיה של מעל ל- 60%
  • בידוד טוב יותר
  • ידידותיות לסביבה
  • עמידות גבוהה בפני רעידות אדמה
  • מראה אותנטי, חמים ומזמין
  • מודולריות בעיצוב ובביצוע שינויים מבניים

שיטת בנייה זו אינה חדישה כי אם מאוד שימושית בארה"ב ובמדינות רבות באירופה. כיום גם בישראל משכילים להבין את היתרונות הגלומים בבית מעץ.

הוספת בית מעץ לחצר – שדרוג אמיתי

מלבד היתרונות האמורים, בניית בית אקסקלוסיבי מעץ בחצר הבית יכולה לשדרג את ערכו של הנכס שלכם. לא פעם נדרש שטח נוסף לבית כמגורים לנער או נערה מתבגרים, יחידת דיור לאורחים, סוויטה נעימה ופרטית להורים, משרד, ביתן בריכה, מחסן או סתם כמשחק לילדים. מיותר לציין כי בית אקסקלוסיבי מעץ מהווה שטח נוסף אשר יכול לתפקד בכל דרך בה תחפצו. יתרה מכך, מדובר בתוספת מעוצבת ויפה אשר רק יכולה לשדרג את החצר שלכם ואת אורח חייכם פלאים.

מה חשוב לדעת לפני שיוצאים לדרך?

הדבר החשוב ביותר הוא מציאת חברה אמינה ומקצועית שמתמחה בבניית בתים מעץ ויש לה "הוכחות בשטח", כלומר לקוחות מרוצים שיכולים להעיד על מידת מקצועיותה ועל איכותם של הבתים שמייצרת. כמו כן חשוב לברר מה העלויות ומה האישורים הנדרשים להקמת מבנה שכזה. לעיתים החברה עצמה תוכל לדאוג לסוגיה זו עבורכם או לכוון אתכם על מנת שתעשו זאת בעצמכם. נושא נוסף עליו יש לתת את הדעת הוא התחזוקה. היות ועץ הוא חומר גלם טבעי יש לוודא מה התחזוקה הדרושה כדי לשמר את המבנה לאורך השנים.

ע.ב מסחר בעץ מזמינה אתכם לשדרג את הנכס עם בית אקסקלוסיבי מעץ. אנו נשמח לבנות עבורכם בית העונה על כל הדרישות והצרכים שלכם בהתאמה אישית.