החורף כבר בשלביו האחרונים והאביב עוד מעט מגיע, מה שאומר שבקרוב נוכל לשבת שוב בגינה וליהנות ממנה. בשביל שניתן יהיה לשבת בכיף ובשביל שהגינה תהיה נעימה ומטופחת יש כמה דברים שצריך לעשות. יש עבודה בגינה עצמה ויש צורך לסדר את הקרקע, להתקין ציוד כמו שולחן וכיסאות וכל ריהוט אחר שיהפוך את השהייה בגינה לכיפית יותר.

כלים
מערכות ישיבה
מערכות ישיבה

הצמחים

החורף פוגע בלא מעט צמחים הן בגלל הגשם המצליף והן בגלל הרוח שלעיתים יכולה להיות חזקה מאוד. לכל אלו עוד מתווספות טמפרטורות נמוכות שלא מוסיפות חיים בצמח, וחלק מהמרכיבים שהוא אמור לקבל מקרני השמש לא מתקבלים או שמתקבלים בצורה מועטה ובגלל זה יש לגדוע את הצמחים שנפגעו בכדי שלא יפגעו גם באחרים, בנוסף כדאי גם לגזום בשביל לזרז את הצמיחה. חשוב להקפיד ולהמשיך להשקות את הצמחים גם עכשיו כשאין גשם בשביל למשוך חלק מצמחי החורף עוד קצת. תחילת האביב הוא זמן מצוין לשתילה של צמחים עונתיים כמו ורד, ורנטציה ואחרים. בשביל שהצמחים הללו יצמחו בצורה תקינה מומלץ לשתול אותם באזורים בגינה אליהם קרני השמש מגיעים, מה שגם יזרז את גדילת הצמחים

ריהוט לגינה

אם יש לכם גינה פרטית בחצר הבית אתם חייבים גם ריהוט גינה כמו מערכות ישיבה בשביל ההנאה המקסימלית. בכל הקשור למערכות ישיבה יש גדלים שונים וסוגים שונים כמו גם חומרים שונים מהם מיוצרים מערכות הישיבה וכמובן גם בטווח מחירים רחב. מעבר למערכת הישיבה, יש שולחנות וכיסאות של כתר או מכל חומר אחר, בכדי שתוכלו ליהנות עם המשפחה ועם החברים. ניתן להציב נדנדה מעץ או מברזל, אפשר לפזר ערסלים, ורהיטים רבים אחרים שהופכים את הגינה לפארק שעשועים של ממש.

שמשיה

אם אתם כבר משקיעים בגינה שלכם כדאי שהיא תוכל להיות מנוצלת גם בימי הקיץ החמים כשהשמש למעלה. אתם יכולים להציב שמשיה באזור בו אתם נמצאים ויכולים לדאוג להצללה בגינה. יש שמשיות שונות בגדלים שונים ומחומרים שונים וניתן לבחור את המתאימה ביותר וזאת שתענה על הצרכים השונים בהתאם לגודל הגינה ולמקום שיש בה.

פינת בישול

זהו עוד צעד אחד בדרך לשדרוג הגינה שלכם, בדרך להפוך אותה למקום שרק רוצים לבלות בה עוד ועוד. בגינה אפשר להתקין מטבח חוץ, מטבח בו יש אמצעים ואביזרים שונים אשר באמצעותם ניתן לבשל ואפשר להפוך את הגינה לאזור מדהים בבית. בפינה כזו יכול להיות מקרר, תנור, שולחן עבודה ועוד שלל פריטים אחרים שיהפכו את הבישול לנוח במיוחד.

מי שזכה ויש לו גינה בחצר הבית שלו חייב לנצל אותה. כשהאביב מתקרב זה בדיוק הזמן לעשות את זה, בדיוק הזמן לשדרג את החצר ולעשות ממנה פינת חמד של ממש. כל מה שצריך הוא דמיון ותקציב לא גבוה