לפני שהולכים לרכוש טבעות נישואין, כדאי לקרוא את הטיפים הבאים שיעזרו לכוון אתכם לטבעות המושלמות שרציתם.

כלים
10 טיפים לרכישת טבעות נישואין
10 טיפים לרכישת טבעות נישואין

 

1.נוכחות חובה על שניכם

ברכישת טבעת האירוסין היה נוכח אדם אחד בלבד בחנות התכשיטים: אתה. עם רכישת טבעות נישואין? ישנה נוכחות חובה על שניכם. מדובר על אחת הרכישות הרומנטיות והמלכדות יותר שיהיו לכם אי פעם, אל תוותרו על חוויה שכזאת!

 

2.התחילו את המסע באתר האינטרנט

על מנת שלא תצטרכו להתמודד אל מול מאות דגמים של טבעות נישואין עם הגעתכם אל החנות, כדאי מאד שתבחנו דגמים באתר האינטרנט של צדוק יהודה. בחינת הדגמים באינטרנט בפעם הראשונה מעניקה לכם מושג וחושפת אתכם אל הדגמים שעתידים להתחבב עליכם עם ההגעה אל החנות.

3.זהב לבן או זהב צהוב?

ככל שתגדירו בפני עצמכם יותר תכונות שאתם מחפשים בטבעות, כך יהיה לכם קל יותר למצוא אותן במהירות. על כן, הגדירו תחילה האם אתם מעוניינים בטבעות מזהב לבן או זהב צהוב. שימו לב כי אין כל חובה ששניכם תבחרו באותו זהב.

4.הגדירו תקציב

טבעות נישואין, ממש כמו טבעות האירוסין, רוכשים אך ורק לאחר שהגדרתם לעצמכם תקציב מוגדר. בעוד התקציב שהיה לטבעת האירוסין היה עבור טבעת אחת, כעת עליכם לזכור כי התקציב אמור לשרת אתכם עם רכישה של 2 טבעות ולא אחת.

5.הגדירו את הקו העיצובי

הקו העיצובי של הטבעות חשוב גם הוא: האם אתם הייתם רוצים טבעות נישואין קלאסיות, או כאלו שנוכח בהן קו עיצובי דומיננטי יותר? כמו כן, ישנן טבעות דקות, טבעות בעובי בינוני וטבעות עבות – מה יותר מתאים לכם? זיכרו: ככל שאתם מאפיינים יותר פרמטרים, כך יהיה ניתן לצמצם אפשרויות ולכוון אתכם לטבעות האהבה שלכם.

6.חנות של מעצב תמיד עדיפה

ישנן חנויות תכשיטים המציעות דגמים כלליים יותר שאינם מיוחדים, ועל כן אינם הולמים את האהבה הייחודית והנדירה שלכם. מנגד, חנות תכשיטים של מעצב, כמו החנות של צדוק יהודה, היא חנות שבה אתם זוכים לדגמי בוטיק שעוצבו על ידי אמן.

7.אל תחליטו מבלי למדוד

זיכרו כי טבעות נישואין הן טבעות שהולכות ללוות אתכם מעתה ולנצח. המשמעות? חשוב מאד שהן יהיו לכם נוחות. על כן, בעת שאתם מגיעים אל חנות התכשיטים אתם מוכרחים למדוד את הטבעות לפני שאתם מגיעים להכרעה. כשם שלא תרצו להתפשר על נראות הטבעות, כך אל תתפשרו גם על הנוחות שלכם.

8.הגיעו לחנות עם ראש פתוח

ראיתם דגמים שמצאו חן בעיניכם בקטלוג הטבעות האינטרנטי? למרות שמומלץ להגיע עם מספרי דגמים אל החנות ולבחון אותם, עדיין כדאי שתגיעו עם ראש פתוח. דברים שרואים משם לא רואים מכאן, ובדיוק מהסיבה הזו כדאי לכם גם לתת הזדמנות לדגמים של טבעות נישואין שיוצגו בפניכם על ידי צוות המוכרים.

9.זכרו שאלו טבעות לכל החיים

טבעות נישואין הן טבעות לכל החיים, ועל כן מומלץ שתשקיעו מאד ברכישתן. קיצורי הדרך הן המוקש הגדול ביותר בדרך אל הטבעות המושלמות. השקיעו כמה שצריך על מנת להבטיח שאתם קושרים את האהבה שלכם בטבעות שתהיו גאים בהן.

10.תיהנו מהאהבה הגדולה שלכם!

טבעות נישואין הן סמל ותזכורת לאהבה. הדבר החשוב באמת הוא האהבה הגדולה שלכם! תיהנו ממנה, חבקו אותה והודו עליה בכל יום מחדש בנוכחות הטבעות החדשות שלכם.