גם כשמחירי המכוניות ממשיכים לעלות רובנו עדיין בוחרים לקנות. אנחנו עושים את זה מכמה וכמה סיבות מוצדקות, כמו החופש שהרכב מעניק לנו למשל. מצד שני, אם אנחנו זקוקים לו בעיקר לחופשה המשפחתית בצפון או כשחברים מחו"ל מגיעים לבקר, אולי אין סיבה להיכנס להשקיע ברכישה. אם אתם לא לגמרי בטוחים אם לקנות או לשכור, הנה שלוש סיבות ממש טובות להסתפק בהשכרת מכונית רק כשאתם זקוקים לה.

כלים

 

עם רכב שכור התחזוקה פשוטה יותר

כשאתם מחזיקים רכב משלכם בחניה הפרטית, אתם גם צריכים לתחזק אותו. המשמעות ברורה. מדי כמה חודשים המכונית תגיע אל המוסך ובזמן הביקור הזה יתגלו עלויות לא מבוטלות. מאחר ואין לאף אחד מאיתנו את הזמן הדרוש, את הסבלנות או את התקציב להתמודד עם האתגר הזה, השכרת רכב בישראל היא פשוט פתרון יעיל יותר. כך הרכב שלכם רק כשאתם זקוקים לו, ואין כל סיבה לטפל בתחזוקה, בטיפולים השוטפים או בעלויות הנלוות.

עם רכב שכור לא צריך לחפש חניה

עוד יתרון משמעותי מאוד להשכרת רכב הוא שאתם מקבלים אותו רק כשאתם זקוקים לו. בשאר הזמן הוא פשוט לא שם. זו נקודה חשובה, בוודאי למי שמכיר את מצוקת החניה בערים הגדולות (וגם בערים הקטנות יותר). במקום לחפש חניה כשאתם חוזרים הביתה מחופשת סוף השבוע, תוכלו לחסוך את הזמן ואת האנרגיות, להחזיר את הרכב אל אחת מנקודות האיסוף או, אם תבחרו מראש בחברה שמציעה את השירות הזה – תוכלו גם ליהנות משירות שחוסך לכם עוד יותר, ודואג לאיסוף הרכב מכם. בקיצור, לא תצטרכו לגלות מה זה "חניה", לפחות כל עוד יש לכם רכב שכור בדיוק למטרות שלכם.

בדיוק הרכב השכור שאתם רוצים

את היתרון המרכזי שמרנו לסוף: כשאתם שוכרים רכב אתם יכולים לבחור בדיוק את המכונית שבא לכם. יכול מאוד להיות שלא תרשו לעצמכם לקנות מכונית חדשה ונוצצת שנראית כאילו יצאה הרגע מהניילונים. מצד שני, כשאתם שוכרים רכב לנסיעה מיוחדת, לאירוח החבר'ה מחו"ל או ליום החתונה, אתם יכולים להרשות לעצמכם להתפרע קצת יותר. זה הזמן לפנטז על הרכב היוקרתי והנוצץ, וגם לראות אותו מגיע אל פתח הבית. יש לא מעט יתרונות לשיטה הזו, אבל נדמה שהיכולת שלנו ליהנות מרכב איכותי וגם לגוון ולהחליף בין רכבים בהתאם לצורכי הנסיעה שבדרך, זו ללא ספק סיבה מעולה לשכור מכונית כשאנחנו זקוקים לה.