העיר אילת היא מוקד משיכה לתיירים רבים מכל רחבי העולם. בנוסף העיר הדרומית מתפקדת גם בתור עיר הנופש של הישראלים. רבים פוקדים את חופיה של אילת במהלך השנה ובעיקר בחגים ובחופשים שבאים עלינו לטובה.

חוף ים באילת תמיד יציע שמש נעימה בחינם ורוח מדברית מענגת. חוף ניין ביץ באילת הוקם על מנת לספק למבקרים בעיר מקום ברמה גבוהה שבו הם יוכלו לרבוץ להנאתם, להשתזף ולהירגע. החוף ממוקם על הטיילת של החוף הצפוני ופתוח בכל יום מהשעה 8:00 בבוקר ועד אחרון המבלים.

לשירות המבקרים עומד מתחם מקורה וממוזג שמציע ספות מפנקות ואווירה מהנה ונעימה. אם אתם מחפשים חוף מסודר באילת אז ניין ביץ' הוא בדיוק החוף בשבילכם. בכל רחבי המתחם מסתובבים מלצרים אדיבים אשר נותנים שירות ללקוחות שנמצאים במקום. בחוף ממוקמת גם אחת המסעדות האיכותיות באילת אשר מספקת תפריט מגוון ועשיר שמתאים לכל סועד.

תפריט עשיר ומגוון

מסעדת חוף תמיד תהיה מקום נפלא לבלות בו. השילוב של השמש עם מזון משובח וישיבה ליד שולחנות תעשה את העבודה. מתחם המסעדה בחוף ניין ביץ' מחולק למספר אזורים וניתן לבחור בצורת הישיבה שמתאימה לכם. כל אזור ניחן באווירה שונה ותוכלו החליט מה מתאים לכם:

ישיבה בלאונג' על ספות נוחות ומרווחות עם חברים, המשפחה או בן/בת הזוג. אפשר לשבת במסעדה מסביב לשולחנות או לארוחה משפחתית או למטרת פגישה עסקית. ישיבה על הבר מתאימה לאנשים שמעדיפים לצפות בנעשה וללגום משקאות מרעננים או לאכול מנות גורמה קלילות ומענגות. מכל מקום שבו תשבו תוכלו לראות את הנוף המדהים להרי אדום והים הכחול. התפריט כולל מעל מאה מנות שונות חלביות ובשריות. וגם מגוון קינוחים מעולים.

את ארוחת הבוקר מומלץ לאכול על הספות כך ניתן יהיה לצפות בבוקר העולה ובשמש אשר מתמקמת לה בשמיים. אם אתם אוכלים ארוחת בוקר אילת אפשר לקום מוקדם בבוקר או להגיע לבראנץ' פרוע לכיוון שעות הצהריים. למעשה ניתן לקבל ארוחת בוקר בכל שעות היום. ארוחת צהריים גם היא עשירה מאוד ומומלץ לשבת על קו המים וליהנות ממנה.

אירועים על קו המים

כשאתם יורדים לחוף לעיתים תתקלו בפסולת, לכלוך ומחסור בשירותים טריוויאליים. ניין ביץ' הוא חוף מטופח ונקי אשר מציע את כל השירותים הנדרשים על מנת להרגיש הכי נוח שאפשר במהלך השהייה בחוף. בחוף ניתן לקיים אירועים שונים ומגוונים עד 1000 איש. האירועים יתקיימו באווירה פסטורלית בין עצי דקל תמירים ושמשיות קש. רצועת החוף העשירה תהיה תפאורה מצוינת לכל סוג של אירוע שתבחרו לחגוג עם היקרים לכם.

במסעדת החוף המקורה אפשר לקיים אירועים לעד 450 איש. התפריט לאירועים הינו עשיר מאוד ומגוון והושקעה בו מחשבה רבה. הבר מציע משקאות מכל הסוגים והמינים וישביע את רצונו של כל אורח. אם מדובר באירוע עסקי, ערב גיבוש לחברה, אירועים ייחודיים וגם חתונות, כל זה יתאפשר ויערך באופן המפואר ביותר וללא פשרות.

הושקעה מחשבה רבה בעיצוב הייחודי של החוף והמסעדה. מערכות תאורה והגברה מקצועיות הותקנו במקום וכל זאת על מנת להביא את הלקוח לחוויה הטובה ביותר שהוא חווה בעולם.

24 שעות ביממה

החוף פתוח כל הזמן כל יום בשבוע ובמשך 24 שעות ביממה. ניתן להגיע אליו בכל שעה, ליהנות מהחוף ומהשירותים השונים שהוא מציע. המסעדה המפוארת מציעה תפריט מגוון מאוד כך שכל אחד יוכל למצוא בה את המנות שמתאימות לו. צוות מדהים ואדיב של מלצרים יטפל בכל פניה שלכם ויגיש לכם את האוכל לשולחן עם חיוך.

בחוף מתקיימות הופעות של אמנים ידועים באופן קבוע. האמנים מן השורה הראשונה מופיעים על במה עם סאונד איכותי. מידע על ההופעות ניתן למצוא בכלי התקשורת השונים, בעיתונים, ברדיו ובשלטי חוצות. הכניסה להופעות של האמנים הטובים ביותר היא ללא תשלום וזו כבר סיבה טובה להגיע וליהנות ממופע מעולה.  אחרי ההופעה ניתן לטייל לאורך החוף ולהביט בנוף שנפרש מול העיניים. לצוות שמופקד על ניהול החוף יש ניסיון של מעל 10 שנים בשירות של מבלים. זו אחת הסיבות שהבילוי בחוף זורם ולא נתקל בבעיות מיוחדות. חוף הניין ביץ' עומד בתקנות משרד הבריאות, משרד החינוך  ומשטרת ישראל והוא מוכרז כחוף רחצה.