המכשיר החדש, שהוכנס לפעילות במרפאת כללית אסתטיקה בחדרה,  מאפשר את הטיפול היעיל ביותר לעיצוב הגוף, מיצוק העור, טשטוש הקמטוטים וסימני מתיחה (טריים) בטכנולוגיה בלתי פולשנית.

כלים
ד''ר אנה קושניר צילום- דניאלה אסאדו
ד''ר אנה קושניר צילום- דניאלה אסאדו

מדובר במכשיר המבוסס על שתי טכנולוגיות הפועלות בו זמנית: גלי רדיו לחימום והפעלת שרירים דינמית. שילוב שתי הטכנולוגיות מאפשר טיפול  אופטימלי של שכבות הדרמיס, השומן ובנוסף, שכבות השרירים.

אזורי הטיפול הם: פנים, צוואר, זרועות, בטן, ישבן וירכיים

לדברי רופאה בכירה  בכללית אסתטיקה במחוז הצפון  ד"ר אנה קושניר, "הטיפול מציע חימום עמוק ואחיד של  שכבות העור ביחד עם שומן ורקמת שומן התת עורית, כאשר האפקט תרמי  מאיץ את קצב הפירוק הטבעי של השומן. תהליך הצרת ההיקפים מואץ על ידי אפקט כפול  של חימום והפעלת השרירים בו זמנית, תוך כדי הגברת זרימת הדם, חמצון וסילוק תוצרים מטבולים"

לגבי טיפולי פנים, ד"ר אנה קושניר מציינת, כי "הטיפול מתבצע באמצעות אנרגיה שגורמת להתכווצות של סיבי הקולגן המובילים לאפקט מתיחה מידית של העור. במקביל, האצת פעילות הפיברובלסטים ויצור קולגן חדש, מובילים למתיחת העור ושיפור בקמטוטים לטווח ארוך".

כאמור, מדובר בטיפול חדשני במרפאת כללית אסתטיקה בחדרה. ניתן לתאם תור ולהתאים את הטיפול הטוב והרלוונטי ביותר עבור כל מטופל ומטופל.