החופש הגדול הוציא את כולנו משמירה על תזונה נכונה באופן מוחלט * דיאטניות "מאוחדת" מסייעות: עשרה כללים נכונים לשמירת הרגלי אכילה בריאים בבית

כלים
חוזרים לשגרה ואוכלים נכון
חוזרים לשגרה ואוכלים נכון

• איכלו ארוחות משפחתיות

• הגישו מגוון של מזונות בארוחות ובארוחות הביניים ושלבו פרי או ירק בכל ארוחה.

• נסו להיות מודל לחיקוי ואכלו גם אתם מזון מגוון.

• הימנעו ממאבקים סביב אוכל.

• שתפו את ילדיכם בתכנון התפריט ובהכנת המזון.

• השתמשו בשיטות בישול מגוונות, כמו אידוי, גריל, צלייה, הרתחה ואפייה והמעיטו בטיגון.

• דאגו שהמזון המומלץ יהיה זמין כדי להמעיט באכילת מזון מהיר וחטיפים.

• הגבילו צריכה של משקאות ממותקים. השתייה המומלצת היא מים.

• היו מודל לחיקוי. עסקו בפעילות גופנית, רצוי בשילוב כל המשפחה. לדוגמה: עלו במדרגות כמה קומות במקום להשתמש במעלית.

• הקפידו על אכילה ליד שולחן, לא ליד הטלוויזיה או המחשב או תוך כדי קריאת ספר והכנת שיעורי בית.

• השתדלו לא "להעניק אהבה" באמצעות מזון. אוכל אינו צ'ופר להתנהגות טובה. ישנן דרכים רבות אחרות וטובות להביע אהבה ושביעות רצון, כמו מילה טובה, חיבוק, ארוחה משותפת ובילוי משותף.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS