אתם שומעים את זה? החופש הגדול כבר כאן ובענק.

במיוחד עבורכם ההורים, הנה כמה הצעות לחופשת קיץ מושלמת עם הילדים בלב הפועם של תל אביב.

כלים

 

איך אפשר לצאת לנופש עם הילדים בחופש הגדול ולשרוד כדי לספר על כך? באמת שזה לא כל כך מסובך. פשוט קפצו לחופשה משפחתית בתל אביב, ותספקו להם מגוון אטרקציות ללא הפסקה, החל מארוחות מפנקות, פעילויות מגוונות, ים, בריכות ועוד.

אטרקציות ללא הפסקה

לתל אביב יש הרבה מה להציע לילדים בחופשת הקיץ, החל מסיורים מרתקים ועד לפעילויות מים מדליקות לכל המשפחה. הנה שניים מתוך מגוון רחב ואינסופי של אטרקציות בעיר:

מימדיון

פארק המים הגדול ביותר במדינה, ממוקם במתחם גני יהושע.

המתחם המוכר והאהוב מציע מגוון מגלשות מים, בריכות שחייה במבחר צורות וגדלים, מסלולי אבובים, בריכת גלים, בריכה לילדים ולפעוטות ועוד ועוד.

כמו כן, תוכלו ליהנות ממדשאות ענקיות, שטחים מוצלים, פינות ישיבה מטופחות וכסאות נוח צבעוניים המפוזרים לרשותכם בכל רחבי הפארק.

בילוי במימדיון הוא הזדמנות מצוינת לשלב פארק מים רענן לקיץ, עם פנאי וכיף לכל המשפחה. ניתן לשהות במקום שעות רבות במהלך היום, וכך לספק לקטנטנים תעסוקה מהנה ואולי גם מתישה מספיק כדי שיוכלו לישון היטב בלילה.

ספארי- המרכז הזואולוגי תל אביב- רמת גן

עם כל הכבוד לילדים, בילוי בספארי הוא גם לגמרי הזדמנות בשבילכם ההורים ליהנות ולצבור חוויות בקיץ הזה. צאו עם הילדים למסע קסום בעקבות בעלי החיים שבמתחם ותוכלו לצפות בכ- 1200 בעלי חיים שונים מכל העולם.

סיור בספארי יאפשר לילדים גם ליהנות מיופיו של הטבע וגם ללמוד על התנהגויות בעלי החיים השונים. החיבור לטבע ירגיע וירתק אותם ויעניק להם ערך מוסף לחופשה.

איך לבחור בית מלון?

תל אביב מציעה לא מעט בתי מלון, אך חשוב לדעת לבחור את המיקום הנכון והנוח ביותר לחופשה המושלמת עם הילדים.

קרבה לים

חופשה לאורך חופיה הקסומים של תל אביב תהפוך את הנופש למושלם עוד יותר, גם עבורכם ההורים וגם עבור הילדים כמובן. מלון במרחק הליכה מהים הוא בעל יתרון גדול ביותר, שהרי מה יותר כיף מלפסוע לחוף ים ברגל מבלי לדאוג לחנייה או לנסיעה מיותרת במונית. מלון קרוב לים משרה אוירה אמתית של חופשה וכדאי מאד לבדוק שהמלון אכן סמוך לחוף ים.

אטרקציות במתנה

ישנם מבחר מלונות בתל אביב שכבר הבינו את הצורך של הילדים לצאת לפעילויות ואטרקציות בעיר, ולכן הם דואגים גם לכלול כרטיסים במתנה למגוון אטרקציות לכל המשפחה.

כשבוחרים מלון, מומלץ לבדוק האם הוא מציע כרטיסים במתנה לאטרקציות ולקחת את היתרון הגדול הזה בחשבון. כמובן שעסקה שכזו מקלה גם על הכיס שלכם וחוסכת לכם כאב ראש מיותר בחיפוש אטרקציה כלשהי בעיר ותשלום מלא עבורה בנפרד.

לסיכום, צאו עם הילדים לחופשה ללא הפסקה ותספקו להם חופש גדול מלא בחוויות ייחודיות ואטרקטיביות בעיר הגדולה.