בימים אלה, מרכז דורות המרכז את הפעילות לתושבים הוותיקים במועצה האזורית זבולון מעתיק את פעילותו למשכנו החדש, שעלות הקמתו במימון משותף עם מפעל הפיס נאמדת בכ- 10 מיליון ₪. ראש המועצה האזורית זבולון דב ישורון שעודד וקידם את בית דורות החדש מציין שבהקמתו,  "הושקעו חשיבה רבה בתכנון המרחב, הטכנולוגיות, הריהוט והאבזור על מנת שיינתן המענה הולם ביותר לבאי הבית ולרווחתם של התושבים הוותיקים". המשכן החדש של מרכז דורות במועצה האזורית זבולון, כולל אודיטוריום עם כ-200 מקומות ישיבה, שבו יתקיימו הרצאות ומופעים, חדרי לימוד, סדנאות ליצירה, וחדרי פעילות גופנית. בעיצוב חדשני נעים ומפנק. כמו כן תעמוד לרשות באי המקום ,קפיטריה שתציע קפה משובח וארוחות קלות

כלים
מבנה מרכז דורות החדש צילום- רון אנג'ל
מבנה מרכז דורות החדש צילום- רון אנג'ל

 

מנהלת מרכז דורות במועצה האזורית זבולון מיכל קציר, מציינת עוד כי, "המשכן החדש של דורות מציע הזדמנויות ואפשרויות רבות ומגוונות בכל תחומי הפעילות הידע והפנאי לתושבים הוותיקים  של המועצה האזורית זבולון ויציע היצע מגוון ועשיר של נושאים ופעילויות בבוקר, אחה"צ וערב. ניתן יהיה למצוא קורסים מעשירים גם לצעירים מבינכם כגון: סדנת "מחשבים מסלול מחדש בגיל התבונה" המיועדת לאלה הנמצאים בנקודת המעבר המחייבת שינוי וארגון מחדש". עינת פורת, ממפתחות תפיסת תקופת התבונה, תנחה את הסדנה ותוביל את המשתתפים במסלול להתפתחות אישית .כמו כן, תתקיים סדרת ניגון נשים, שהינו קורס לנשים חילוניות ודתיות מכל הזרמים ומטרתו לימוד מקורות חדשים וישנים. בנוסף, קורס נפלאות החושים מבית חברת "בשביל המוח" וקצפת קולנועית - מגוון סרטים איכותיים בליווי הרצאה וגם קצפת מוסיקלית סדרה שתעסוק במוסיקה ישראלית".

כמו כן, מבטיחים במרכז דורות, כי, "היצירתיים  מבין המשתתפים  יוכלו  למצוא סדנאות יצירה חדשות כמו ויטראז' בובנאות ורקמה אומנותית בנוסף לקרמיקה פסיפס וציור".

ניתן לגלוש ולבקר  באתר האינטרנט דורות www.dorotzvulun.org.il  לקבל מידע על היצע הקורסים והפעילויות וגם בטל. 04-8478124

ראש המועצה האזורית זבולון, דב ישורון, שב והדגיש השבוע, " וותיקי המועצה  חשובים לא פחות מהדור הצעיר במועצה. המשכן החדש של דורות, יסייע רבות לתושבים ויעשיר את  חייהם באמצעות חוגים רבים ומגוונים, סיוע ותמיכה וכמובן גם פעילויות נוספות".