רשת מרפאות כללית אסתטיקה בצפון: קריון, גרנד קניון חיפה, עפולה, חדרה ונתניה, מציעות טיפולי עיצוב ומילוי שפתיים להענקת מראה צעיר ואסתטי יותר. הטיפול הינו באמצעות הזרקת חומר מילוי מסוג חומצה היאלורונית. הטיפול כמובן מתאים לגברים ונשים כאחד, שנולדו עם שפתיים דקות והם מעוניינים לעבות אותן. טיפולי עיצוב ומילוי שפתיים לא מומלצים לפני גיל 18. חומצה היאלורונית מאושרת לשימוש ע"י משרד הבריאות בישראל, האיחוד האירופי ומשרד הבריאות האמריקני המחמיר ביותר למתן היתרים לשימוש מוצרים בבני אדם.

כלים
ד''ר עמוס לויאב צילום- עומרי מירון
ד''ר עמוס לויאב צילום- עומרי מירון

 

ככל שמתבגרים, חלה ירידה בנפח השפתיים, ולכן הביקוש לטיפולי עיצוב ומילוי שפתיים, לרבות העלמת הקמטוטים האנכיים סביב השפתיים, הוא בעיקר בקרב לקוחות בני 40 ומעלה, שמעוניינים במראה שפתיים צעיר ומלא יותר. יחד עם זאת, אומרים מומחי כללית אסתטיקה כי, הטיפול מתאים גם לאלה עם שפתיים דקות מלידה, עליונות ו/או תחתונות המעוניינים לבצע את הטיפול בגיל צעיר יותר.

הרופא הראשי של כללית אסתטיקה ד"ר עמוס לויאב, מסביר כי, "חומצה היאלורונית, הינה חומר הנמצא באופן טבעי ברקמת החיבור בגוף והוא מופק במעבדות להזרקה למטרות אסתטיות. החומר נשאר בגוף לתקופה של כשנה ובמקרים מסוימים, ניתן לשאוב מעט שומן מהירך או משיפולי הבטן ולהשתמש בו כחומר מילוי לפנים וגם לשפתיים".  הטיפול נמשך בין כמה דקות עד חצי שעה. אחרי הטיפול ייתכנו שטפי דם תת־עוריים קטנים, נפיחות מקומית והיווצרות של גושים. כל התסמינים האלה זמניים וחולפים בדרך כלל בתוך זמן קצר, בין כמה שעות לכמה ימים. אם התוצאה שהתקבלה אינה רצויה מסיבות שונות, השימוש בחומצה היאלורונית מאפשרת המסה ע"י אנזים הממיס את החומצה.

יש לשים לב שלאחר טיפול בשומן טבעי שנלקח מהגוף, חלה ירידה קלה בנפיחות כעבור מספר ימים, לאחר שתאי השומן נספגים בהדרגה. הספיגה היא איטית, והמראה המלא של השפתיים נשמר במשך כמה חודשים עד מעל שנה. בכל מקרה מדובר בטיפול שיש לחזור עליו שוב אם רוצים לשמור על התוצאה. יש לציין כי לעיתים הספיגה היא מהירה מאוד, וחלק מהאפקט שהושג עלול להעלם בתוך כמה שבועות. במקרים אלה יש לחזור על הטיפול עם חומצה היאלורונית.

על המעוניינים לעבור את הטיפול, יש לקבוע פגישה עם רופא מומחה באחת ממרפאות כללית אסתטיקה. לאחר הפגישה עם רופא, אבחון הבעיה ותאום ציפיות, יינתן הסבר מפורט על התוצאות הצפויות והסיבוכים האפשריים וכבר באותו מעמד ניתן יהיה לעבור את הטיפול.