הרפואה המודרנית בתחום אסתטיקת השיניים מאפשרת לנו להיראות במיטבנו, להציג פנים יפות עם חיוך מושלם בפה מלא שיניים לבנות ויפות ממש כמו של כוכבי הוליווד. בחלוף השנים, השיניים בפינו נוטות להכתים ולהצהיב, אם זה בשל מחלות שיניים שונות, שתייה מרובה של קפאין (קפה), כתמי עישון וכו'.

 

מה שיכול להשפיע על המראה הכללי שלנו ולגרום לנו לחוסר נוחות כאשר אנו מחייכים. ולכן, מי שחי עד לפני כמה שנים עם  מציאות עכורה של שיניים צהובות או שחורות, כיום יכול לשנות זאת באמצעות טיפול הלבנת שיניים על ידי מיטב השיטות החדשניות וכך לזכות בשיניים יפות ולבנות.

 

1 20 dd8d8

הגורמים לשיניים צהובות וכתמים שחורים הם רבים, כפי שהזכרנו דלקות, קפה, עישון ועוד מיני רבים, אולם בעזרת הלבנות שיניים טבעיות תוכלו לזכות בשיניים לבנות ויפות. על מנת לבחור את השיטה המתאימה לכם ביותר מבין כל השיטות הקיימות בשוק, תוכלו לפנות לרופאי שיניים או מכוני יופי שונים המציעים מגוון שיטות הלבנת שיניים ולקבל התאמה אישית של הטיפול על פי מצב השיניים שלכם, על פי תקציב מסוים ועל פי חומרת הכתמים המופיעים על גבי השיניים. הרופא יבחן ויתאים עבורכם את השיטה הטובה שתביא לכם את הלובן הרצוי.

2 19 d55f5

מגוון שיטות להלבנת שיניים

הלבנה ביתית – כיום ניתן לשלב בין הלבנה ביתית לבין הלבנה במרפאה, ופשוט לקבל ערכה לטיפול ביתי עם הנחיות שימוש הניתנות מהרופא המטפל. הלבנות אלה, מכילות חומרים ייחודיים המאפשרים מריחה ידידותית של חומר הנעשית באופן עצמאי לחלוטין על  גבי השיניים, וכך תוכלו לזכות במראה הנחשק של שיניים לבנות ויפות.

הלבנה בלייזר – טכנולוגיית הלייזר הולכת ומתקדמת, ואם הכרנו אותה מהשתלת שיער, כיום אנו יכולים להכיר את אותה טכנולוגיה מוצלחת גם בתחום אסתטיקת השיניים המאפשרת סדרת טיפולים קצרה באמצעו מכשיר לייזר חדשני והשיניים הופכות ללבנות ובוהקות, ממש במראה טבעי לחלוטין.

הלבנה טבעית – כיום ניתן למצוא שיטות להלבנת שיניים בשיטה טבעית באמצעות חומרים טבעיים לחלוטין המאפשרים קבלת שיניים בוהקות ומסירים את כל הכתמים שהיו.

מי חמצן – רוב החומרים להלבנת השיניים מכילים מי חמצן, שהם ידידותיים לשיניים ותורמים ללובן המתקבל, ולכן מומלץ לבחון חומרים המבוססים על מי חמצן שיכולים להביא לידי תוצאות מוצלחות.

שיטת הג'ל – שיטה זו מבוססת על ג'ל אותו מורחים על גבי השיניים ובתום סדרת טיפולים מגיעים ללובן הרצוי.

3 10 4c4c8

לסיכום, הלבנת שיניים נעשתה פופולרית בשנים האחרונות, ולכן לא פלא שישנן שיטות מגוונות ומצליחות להלבנה. ההתקדמות בתחום הלבנת השיניים מאפשרת לכל מטופל לבחור את הלובן הרצוי, כך שמי שמעוניין במראה שיניים טבעיות לחלוטים יוכל לבחון גוון טבעי, ומי שמעוניין בשיניים לבנות במיוחד יוכל לבחור זאת, אולם חשוב שהבחירה תעשה בטוב טעם כדי לשמור על מראה טבעי.

המאמר נכתב באדיבות ד"ר רוני אמיד

כתובתנו: רח' שלומציון המלכה 7, תל אביב

טלפון: 03-5446699