תקופת הקיץ הינה זמן נהדר עבור טיולים משפחתיים, אטרקציות מאתגרות והתרוצצות של הילדים. זוהי העת המושלמת לביקור שבועי בבריכה, טיול מפנק בפארק, זמן איכות בקניון ונסיעות לחו"ל. אך הזמן בחוץ טומן בחובו גם סיכונים הנלווים לו, ככל שהבילוי אתגרי יותר כך עולה הסיכון לנפילות, פגיעות ופציעות שיצריכו טיפול בחלל הפה, כאן ועכשיו. אז האם אתם ערוכים לכל מקרה? האם בידיכם ערכת עזרה ראשונה? האם בידיכם רשימת רופאי השיניים שיתנו מענה ראשוני בזמן חירום?

מרפאת שיניים בעפולה
מרפאת שיניים בעפולה

 

על מנת ליהנות מהתקופה החמימה, רצוי שתקדימו תרופה למכה ותכירו את את רופאי השיניים הנותנים מענה במצבים אותם קשה לצפות מראש ואת המוצרים שיסייעו לכם להגיש עזרה ראשונה.

מרפאות שיניים מומלצות

מרפאת שיניים בעפולה טל אליהו נותנת שירות לכל החונכים את הקו החדש של רכבת העמק עם ביקור חטוף בבירת העמק. מרפאת ג'רי כהן בחולון מלווה את המבקרים במוזיאון דיאלוג בחשיכה ואף בתי החולים הגדולים נותנים מענה למטיילים אשר צריכים טיפולי חירום (כמובן כי טיפול כזה יצריך הצדקה לביקור בחדר מיון והוצאת הפנייה מתאימה)..

בין אם מדובר בטיול קליל בצפון הארץ או במסלול ארוך ומאתגר בדרומה, כדאי שתכירו את נותני השירות לחלל הפה שאפשר להפקיד בידם את השיניים שלכם ולהיות בטוחים כי יטפלו בהם במקצועיות רבה.

המלצה למרפאות שיניים ניתן לקבל בעזרת חיפוש פשוט במנוע החיפוש גוגל או לחילופין באמצעות רשת הפייסבוק. כיום, מרבית נותני השירות מפעילים דפים עסקיים בהם הם מדורגים על ידי לקוחותיהם, ולא תמיד הביקורות משבחות. לפיכך, בטרם יציאתכם למסלול, בדקו אילו מרפאות שיניים נמצאות בסמוך למקום ומהן הביקורות עבור אותם רופאים. יתר על כן, חשוב לבדוק את שעות הפעילות של המרפאה ואת קהל היעד שלה, האם נותנים מענה חירום בכלל ולילדים בפרט.

המלצה יעילה של רופא השיניים

ילדים הם בקבוצת הסיכון הגבוהה ביותר לפגיעות טראומתיות בחלל הפה, הם מעורבים בנפילות, התנגשויות ואכילת ממתקים שחלקם לא עושה חסד על השיניים שלהם. לדאבוננו, רבות מן הפציעות הללו מתרחשות בזמן בו אנו רחוקים מרופא השיניים הקבוע שלנו. אז אם לקראת נסיעה לחו"ל, רחוקים מהמרפאה הקבועה שלכם, הצטיידו בקורסודיל ג'יל (ידוע גם בשם ג'יל כלורהקסידין). תכשיר זה יהווה מענה ראשוני לאחר פגיעה בחלל הפה ויסייע רבות במניעת דלקת חניכיים. כמובן שאין טיפול זה מהווה תחליף לטיפול אצל רופא שיניים אך יכול לצמצם את הנזק הנגרם ולמנוע זיהומים העומדים לבוא.
כל שעליכם לעשות זה למרוח מריחה נדיבה על החניכיים של הנפגע.
בנוסף, ערכת עזרה ראשונה מאובזרת היטב ובתוקף עתידה למנוע נזקים נוספים. ודאו כי בתוכה מצויים אמצעי חבישה מתקדמים, פולידין לחיטוי ופלסטרים לסגירת הפצע.

לסיכום, היו ערוכים לכל תסריט. ערכו הכנה מוקדמת מראש והיכרות עם רופאי השיניים המומלצים בכל אזור – זה יקל על מפלס הלחץ בעת אירוע חירום וימנע נזקים נוספים. הצטיידו בג'יל כלורהקסידין וערכה לעזרה ראשונה והכי חשוב - היו זהירים!