שיער שמנוני, הוא אחד הדברים הפחות אסתטיים והפחות בריאים. הקרקפת והשיער עצמו מכילים הרבה שמנים טבעיים. הקרקפת מייצרת 2-4 גרם של שמן (או חֶלֶב) – כמות המקבילה לכף של שמן בישול – מדי יום. ולמרות שאיננו יכולים לשנות את כמות השמן שמייצרת הקרקפת, אנו בהחלט יכולים למתן את התופעה.

שמפו פיטוסדראט (צילום: פראנסווה לול)
שמפו פיטוסדראט (צילום: פראנסווה לול)

 

מותג הפרימיום הצרפתי "פיטו פריז" מציע את "פיטוסדראט" - שמפו טיפולי עם צמחים, ייעודי לבעלי שיער שמן.

השמפו הייחודי מכיל שילוב של מרכיבים בוטניים כגון: רוזמרין, סרפד, מרווה, דקורית, תמצית גרניום, שמן לימון, חומצה אביאטית ומיצוי 9 צמחים (48% מכלל המוצר)  התורמים לניקוי עדין של הקרקפת ולסילוק עודפי החלב. בנוסף מכיל השמפו סויה ואורם המסייעים בהפחתת ההפרשה המוגברת של החלב השומני מהקרקפת. גם פעילותם של צמחי המרפא נועדה למנוע תגובה של הפרשה מוגברת של הסבום השומני מהקרקפת לפחות מספר שעות לאחר החפיפה.  היצרן מציין כי כבר מהטיפול הראשון, השיער נעים יותר, עור הקרקפת בתחושה פחות מגורה.

הוראות שימו:  יש להרטיב את השיער. להוסיף שמפו, לעסות בעדינות. להשהות מס' דקות ולשטוף. לחזור על הטיפול אם נחוץ. תחילה, מומלץ לחפוף פעם ביומיים ובהדרגתיות לחפוף פעם בשלושה ימים.

חשוב לציין: הבחירה בנוגע לתדירות החפיפה קשורה בפעילות הגופנית אותה אנו מבצעים, האקלים שבו אנו חיים, עובי השיער (שיער דק יותר הוא בדרך כלל פחות שמנוני), נטייה לשיער שמן, יבש או מעורב ושימוש במוצרי עיצוב. ככלל, החפיפה אומנם מפיגה את תחושת השמנוניות באופן מיידי, אך, יש להתייחס לעובדה כי חפיפות תכופות מגרות עוד יותר את הקרקפת ועל כן עם תחילת השימוש ב"פיטוסדראט" יש לנסות להאריך את טווח הזמן בין חפיפה לחפיפה עד שהשמפו ייצור קרקפת מאוזנת.

מכיל:   200 מ"ל

מחיר:  70 ₪

להשיג:  ברשתות הפארם ובבתי המרקחת ובחנויות הטבע ברחבי הארץ.