חברת מוצרי טיפוח השיער הבינלאומית SAPHIRA מתרחבת. בעלי החברה הישראלים ספירה ואביעד גרינברג, חתמו על חוזה הפצה בלעדי בתשע מדינות נוספות: גרמניה, שוויץ, דנמרק, שוודיה, נורבגיה, פולין, פינלנד, ליכטנשטיין ובוליביה. כיום משווקים מוצרי החברה בכ18 מדינות ברחבי העולם.

מוצרי SAPHIRA נמכרים ברובם לשוק המקצועי ברחבי העולם
מוצרי SAPHIRA נמכרים ברובם לשוק המקצועי ברחבי העולם

SAPHIRA היא חברת הקוסמטיקה היחידה בעולם שמתמקדת רק במוצרי טיפוח שיער המיוצרים מהמינרליים של ים המלח ונחשבת לחברה המובילה בשוק המקצועי בעולם.

ספירה טסלר-גרינברג, השם והפנים שמאחורי המותג SAPHIRA, צעירה יהודיה בת 25 ילידת ארה"ב שעשתה עליה לארץ לפני חמש שנים, פיתחה יחד עם בעלה הישראלי אביעד גרינברג, את מוצרי SAPHIRA.

הזוג הצעיר פיתח נוסחה ייחודית לקו מוצרים יוקרתי לטיפוח ועיצוב השיער, כיום לחברה 19 מוצרים שונים וכל הזמן ממשיכים לייצר מוצרים חדשים.

לפני כארבע שנים החלו לשווק את המוצרים במדינות ארה"ב ותוך תקופה קצרה נרכשו המוצרים באלפי מספרות ברחבי העולם. בין המדינות בהן משווקים מוצרי החברה: אנגליה, אוסטריה, הוואי, קליפורניה, לואיזיאנה, מרילנד, ניו יורק, ניו ג'רזי, פלורידה, גוואטמלה ועוד.

חשוב לציין כי כל מוצרי SAPHIRA מיוצרים בארץ בשלמותם ומשווקים לאלפי מספרות ביותר מ-18 מדינות ברחבי העולם. ספירה ואביעד מתגאים בכך שכל החומרים, הספקים ושלבי היצור של מוצרי החברה הם ישראליים.

מוצרי SAPHIRA נמכרים ברובם לשוק המקצועי ברחבי העולם ואינם משווקים דרך חנויות הקמעונאות.

בישראל ניתן להזמין את המוצרים דרך אתר האינטרנט החדש: http://saphirasalon.com/ או להגיע לסלון הבוטיק החדש שפתחו לפני מספר חודשים בעלות של כ2 מיליון ₪ במלון וולדורף אסטוריה ירושלים בשיתוף עם מעצב השיער מבוורלי הילס, מוריס דדון.

סלון הבוטיק SAPHIRA מתפרש על פני כ-170 מ"ר בקומה התחתונה של מלון וולדורף אסטוריה ירושלים וכולל 8 עמדות, חדר מניקור, חדר פדיקור וחדר V.I.P . סלון הבוטיק SAPHIRA הינו חנות הדגל הראשונה בעולם של מוצרי SAPHIRA וכאמור, המקום היחיד בישראל בו ניתן לרכוש את מוצרי SAPHIRA מלבד האתר הרשמי.