החברות נ. נווה חברה לבנייה ואמירז תמם חתמו על חוזה לחיזוק מבנה ותוספת קומות למבנה מגורים גדול עם 3 כניסות, שיהפוך למבנה בן 7 קומות, ברחוב הביטחון בקרית אונו. במסגרת הפרויקט בכל אחת מכניסות הבניין ייבנה לובי עם מעלית ו-14 יח"ד בנות 4-5 חדרים בתמהיל של דירת גן, 2 דירות קומתיות ופנטהאוז שישתרע על פני כל הקומה האחרונה בכל בניין

הדמיה של פרויקט התחדשות עירונית רחוב הביטחון בקרית אונו. (הדמייה:  evolvemedia)
הדמיה של פרויקט התחדשות עירונית רחוב הביטחון בקרית אונו. (הדמייה: evolvemedia)

 דירות 4 חדרים ימכרו במסגרת הפרויקט בהחל מ-2.3 מיליון ש"ח, דירות 5 חדרים החל מ-2.8 מיליון ש"ח ודירות גג החל מ-3.2 מיליון ש"ח.

נ. נווה חברה לבנייה ואמירז תמם, המתמחות בבנייה למגורים, חתמו על חוזה תמ"א 38/1, במסגרתו החברות יחזקו את המבנה הקיים ובו 24 יח"ד בשלוש כניסות נפרדות, ויבנו 18 יח"ד נוספות, כך שהמבנה יכיל בסוף הפרויקט 7 קומות ו-42 יחידות דיור, בנות 4-5 חדרים, עם מעלית, חדר מדרגות חדש, חניה לכל דירה ולחלק מהדירות אף מחסנים. כל הדיירים, הותיקים והחדשים, יזכו (בין היתר) בשירות לקוחות צמוד מטעם חברת הבנייה נ. נווה שייתן מענה לכל תקלת בנייה, חשמל או צנרת.

לאחר קבלת היתר הבניה תחל חברת הבנייה נ. נווה בעבודות לחיזוק המבנה הקיים ברחוב הביטחון 1-5 בקרית אונו ובהערכות לתוספות הבנייה הנדרשות למבנה שבסופו יהיה בן 7 קומות.

לבניין ובו 3 כניסות נפרדות, יתווספו 18 יח"ד חדשות, 6 יחידות דיור לכל כניסה, בתמהיל של דירות גדולות ומרווחות בנות 4-5 חדרים, כאשר בקומת הקרקע יהיו 3 דירות גן בגודל של בין 96-131 מ"ר בנוי ועוד 58-106 מ"ר גינה (דירה בכל כניסה); בכל קומה בין 1-6 יהיו 2 דירות ובקומה השביעית – קומת הגג יבנו 3 דירות גג בנות 5 חדרים, כאשר כל דירת פנטהאוז תהיה בגודל של 142-159 מ"ר בנוי, תפרס על כלל שטח הקומה של אותה כניסה, ותכלול מרפסת גג מרווחת בגודל של 90-121 מ"ר.

כאמור, הפרויקט יכלול לובי מפואר לכל כניסה, חדר מדרגות חדש, מעלית, חנייה לכל דירה ומחסנים לחלק מהדירות. הפרויקט צפוי להמשך 24 חודשים כך שעבודת הבנייה בפרויקט מתוכננת להסתיים ב-2019 כאשר הדירות יימסרו לרוכשים. יזם הפרויקט אמירז תמם ונ. נווה, אדריכל הפרויקט גיל כספי  וקונסטרוקטור הפרויקט הוא אילן בן דוד.

המהנדס ניר נווה, מנכ"ל "נ. נווה חברה לבנייה", אומר: "מדובר בפרויקט חשוב שלנו במסגרתו נבנות דירות גדולות ומרווחות מאוד, במיקום נהדר בקרית אונו. סטנדרט הבנייה גם הוא גבוה הפונה לסגנון האוכלוסייה שמחפשת איכות חיים בבקעת אונו. אנו צופים שבזכות יישום שיטת הניהול החדשנית שלנו לענף הבנייה הפרויקט צפוי לעמוד בלוחות הזמנים ללא כל עיכובים ובמספר רג'קטים נמוך במיוחד ואף חד ספרתי. בפרוייקטים האחרונים שלנו הצלחנו גם להקדים את לוחות הזמנים כך שהדיירים קיבלו את הדירות חודשים לפני הזמן שסוכם עימם, ננסה להשיג זאת גם הפעם. כחלק ממדיניות השירות של "נ.נווה", גם בפרויקט זה, הדיירים החדשים יזכו לא רק בבנייה ברמה גבוהה אלא אף יהנו ממוקד שירות טלפוני שיעניק להם מענה לטיפול בתקלות בנייה, חשמל וצנרת."