וינטיגו, שכרה  מחברת י. שטרן ושות' בע"מ, שבבעלותה בניין המשרדים היוקרתי  "שטרן טק", הממוקם בפארק התעשייה החדש  ביקנעם, כ-660 מ"ר  לתקופה של 5 שנים  לפי,  כ-80 ₪ למ"ר בחודש ואוגמדיקס, שכרה כ-360 מ"ר לתקופה של 5 שנים, לפי כ-55 ₪ למ"ר  ותבצע את עבודות הבינוי. כמו כן, כ-190 מ"ר נוספים, הושכרו ב"ישי סנטר" מרכז מסחרי ברמת ישי שבבעלות חברת י. שטרן ושות'

שטרןטק יקנעם צילום- י. שטרן ושות'
שטרןטק יקנעם צילום- י. שטרן ושות'

 

יעדים מבוקשים. בית שטרן טק של חברת י. שטרן ושות' בע"מ שבבעלותם של המנכ"לים המשותפים אמנון ואסף שטרן, המתאפיין בתכנון ארכיטקטוני מתקדם זוכה לביקוש רב בזכות מיקומו הצופה על עמק יזרעאל בנקודה אסטרטגית חשובה "פארק הייטק יקנעם" בצומת התשבי (מנסורה) - יקנעם, על כביש 70 וסמוך לכביש 6 (35 דק' מהמרכז) ובסמוך לתחנת כפר יהושע של רכבת העמק, שהופכים אותו לזמין ונגיש במיוחד. בין השוכרים הבולטים בבניין "שטרן טק" ביקנעם נמנית גם  אלקטרה פז, חברת בת של אלקטרה. ועוד חב' "הייטק" שונות.

בניין המשרדים היוקרתי "שטרן טק", בן 5 קומות, הכולל כ- 6,100 מ"ר של משרדים ומעבדות המיועדות לחברות ההייטק וכ-3,000 מ"ר חניון תת קרקעי שלושה מפלסים, שהוקם בהשקעה הנאמדת בכ-52 מיליון ₪. פרויקט המשרדים היוקרתי, נבנה כבניין ירוק ומותאם לסביבתו עם נוף מרהיב  לעמק יזרעאל.

מחברת י. שטרן ושות' בע"מ, נמסר עוד כי,  בשבועות האחרונים,  נפתחו ב"ישי סנטר" - מרכז העסקים והמסחר של רמת ישי, שבבעלותה שתי חנויות חדשות - "רונצ'יק" בגדים לגיל הרך ואקססוריז לחדרי ילדים שעברה מקרית טבעון, ששכרה, כ-93 מ"ר לתקופה של 3 שנים עם אופציה ל-3 שנים נוספות  וחנות "ארקדיה" העוסקת במכירת פלייסטישן ואביזרים נלווים,  ששכרה, כ-30 מ"ר לתקופה של 3 שנים עם אופציה ל-3 שנים נוספות. כמו כן, חנות  התכשיטים, מג'נטה  הגדילה את שטחה במרכז ב-70 מ"ר נוספים לתקופה של 3 שנים עם אופציה ל 3 שנים נוספות, כאשר עלות למ"ר הינה כ- 90 ₪

רוב העסקים הפעילים ב"ישי סנטר" - מרכז העסקים והמסחר של רמת ישי, הינם עסקים מקומיים ותיקים ובעלי מוניטין באזור, דבר המהווה עוגן מרכזי באזור. יש לציין כי מקומו האסטרטגי של המתחם על ציר ראשי  בכביש 75 המחבר בין חיפה לנצרת וקרבתו לכביש 6, מהווים מוקד משיכה עבור תושבי עמק יזרעאל והסביבה.

צירופם של עסקים אלו מהווה חלק ממהלך מערכתי אסטרטגי, כולל, ליצירת תמהיל מוביל של עסקים ומסחר של "ישי סנטר". חלק ניכר מהשטחים מושכרים "למותגים מקומיים" ומוכרים - דבר המוכיח את עצמו ברמת איתנותו העסקית של המרכז.

רקע:

"שטרן. מוניטין שבונים עליו". חברת י. שטרן ושות' בע"מ, שבבעלותם של המנכ"לים המשותפים אמנון ואסף שטרן, נוסדה בשנת 1979 והיא נמנית על החברות המובילות והמוכרות בענף הבנייה בישראל, בבניית פרויקטים ציבוריים, מסחריים ותעשייתיים. בנוסף, החברה יוזמת ומבצעת פרויקטים ברמת ישי, יוקנעם בתחום המסחר ומשרדים ובחו"ל בסופיה - בולגריה בתחום המגורים ומשרדים. המחויבות של החברה לאיכות, שירות ואמינות זיכתה אותה בהערכה רבה בענף ובמוניטין רב.