אצלנו נמצאים המומחים שיעזרו לכם במטלה שהיא הקמת חברה בישראל. אז בואו נשאל את השאלות שאתם שואלים אודות הקמת חברה בישראל:

כלים

 


הקמת חברה בישראל – השאלות החשובות

בשביל הקמת חברה בישראל יש להגיש מסמכים לרשם החברות וגם לשלם אגרה של פתיחת חברות. היום גם עורכי דין יכולים לרשום חברה אונליין דרך האינטרנט ולעזור לכם לחסוך כסף וזמן. כדי לאמת את המסמכים אתם חייבים את עזרתו של עורך דין.
יש לומר כי הקמת חברה בישראל כאשר בעל המניות הוא איש פרטי או חברה ישראלית (או למשל שותפות) אז זוהי פעולה די פשוטה, אך הקמת חברה כאשר יש כמה בעלי מניות עם תושבי חוץ למשל, אז זוהי פעולה מסובכת יותר. יש להקפיד על מילוי טפסים בדיוק לפי הוראות ללא עיכובים או דחיות של בקשת רישום החברה.


יתרונות הקמת חברה בישראל

מתלבטים מה מתאים לכם יותר- פתיחת עוסק פטור או מודל עסקי מורחב יותר? ישנם יתרונות רבים לפתיחת חברה בישראל, והם מורכבים מיתרונות כלכליים, משפטיים ועסקיים.

ישות משפטית עצמאית – חברה היא בעצם ישות משפטית עצמאית. זה אומר שמותר לה לתבוע ומותר לתבוע אותה. היא יכולה להיות רשומה למשל כבעלים של הנכס בו היא יושבת או לקבל על עצמה התחיבויות ולעשות עסקאות וחוזים.
חברה בערבון מוגבל – התקנון של החברה יכול לקבוע שהחברה היא בערבון מוגבל, כלומר האחריות של הבעלים של המניות היא מוגבלת. לכן, אם החובות גבוהים יותר מהנכסים, הם לא ייפרעו אישית מהבעלים של המניות, אלא אם כן אלו מקרים חריגים במיוחד. זאת אומרת, אם אתם בוחרים לנהל עסק בסיכון מאוד גבוה, כדאי לכם לנהל אותו כחברה. זה אחד ההבדלים העצומים בין שותפות לבין חברה בערבון מוגבל, ולכן הרבה אנשים מחליטים בעצם לפתוח חברה בע"מ ולא לפתוח שותפות.

תדמית עסקית – בדרך כלל התדמית של חברה יותר טובה מהתדמית של ישות שאינה חברה. מסיבה זו אנשי עסקים רבים מחליטים לעתים קרובות להקים חברה בע"מ.

גיוס כספים – לחברות יש הרבה אפשרויות כאשר הן מגייסות כספים, כמו למשל גיוס כספים תמורת הקצאת מניות, או למשל דרך אגרות חוב. הקמת חברה בע"מ זו עוד סיבה שבגינה אנשי עסקים ויזמים מחליטים לעשות זאת.
גמישות – הקמת חברה בישראל מאפשרת לבעליה גמישות וחיסכון עלויות גם כן ביחס לגורמים אחרים וגם כן בעיצוב הכסף וחלוקת הזכויות לפי התקנון של החברה.

מיסים והביטוח הלאומי – יש פעמים בהן כדאי להקים חברה בישראל בשל יתרונות המיסוי והחיסכון בכספים של הביטוח הלאומי. כמו כן, מעל הכנסה מסוימת, עדיף לנהל את כל הפעילויות העסקיות בחברה ולא בשום ישות אחרת.

חברה תמשיך להתקיים – החברה תמשיך להתקיים אפילו אם בעליה ימותו או יפשטו את הרגל. בשותפות, למשל, המצב אינו כך.
חסרונות הקמת חברה בישראל

אספנו בשבילכם גם כמה חסרונות עבור הקמת חברה בישראל:

עלויות – אם אתם מעוניינים בעניין כמו הקמת חברה בישראל, תצטרכו לשלם אגרת רישום של 2,600 ש"ח. גם הנהלת חשבונות של חברה היא קצת יקרה יותר וצריך להגיש פעם בשנה דוח שמבוקר על ידי רואה חשבון. כמו כן, צריך להגיש לרשם החברות כל מיני עדכונים שונים.
פירוק החברה – אם מחליטים להפסיק את הפעילות העסקית של החברה, זה יכול להיות מורכב ויקר יותר מאשר אם סוגרים עסק או מסיימים שותפות עסקית.

הקמת חברה בישראל – כמה זמן זה לוקח?

כמה זמן זה לוקח להקים ולרשום חברה בישראל ברשם החברות? התשובה מורכבת, כי זה משתנה מחברה לחברה. בעבר, רשם החברות היה מאפשר לחברות לפתוח חברה ב- 24 שעות דרך דואר אלקטרוני. עכשיו כבר אי אפשר לעשות זאת באופן כזה. אז היום הדרך המהירה ביותר לפתוח חברה חדשה היא להגיש בקשה באינטרנט. הרישום ייקח ארבעה ימי עסקים.

מה צריך לעשות תוך כדי ואחרי הקמת חברה בישראל?

משא ומתן / התקשרות בהסכמים – אלו פעולות שצריך לעשות גם לפני וגם אחרי שמקימים את החברה. חלק מזה כולל התקשרות עם עובדים, ספקים, לקוחות, משכירים, ועוד. חשוב שכל ההתקשרויות האלו יהיו מתועדות בכתב. למשל חוזים, תקנונים, הסכמים, שיתופי פעולה בכתב, ועוד.

פתיחת תיק ברשויות המס ופתיחת חשבון בבנק – יחד עם הקמת החברה, צריך לפתוח חשבון בבנק ותיקים במס ערך מוסף, במס הכנסה ובביטוח הלאומי. צריך למלא את כל הטפסים הנחוצים כמובן.

היתרים ורישיונות – כל מיני עסקים מכל מיני סוגים דורשים כל מיני רישיונות והיתרים שונים של גופים עירוניים וממשלתיים. מומלץ ביותר לפעול כמה שיותר מהר כדי להשיג את הרישיונות וההיתרים הדרושים בעת הקמת החברה.

הגנה על הקנין הרוחני של החברה בע"מ – צריך להשיג את האישורים על סימני מסחר, פטנטים, מדגמים, זכויות יוצרים וסודות מסחרים.
מאוד חשוב לומר שאצלנו בדה סבן חשבונאות ופיננסים אנחנו פה בשבילכם עם כל בקשה שלכם עם הקמת חברה בישראל. התקשרו אלינו עוד היום ונעזור לכם.