בבזק נערכים לביקור נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, בישראל: בזק פרשה תשתיות סיבים אופטיים בטכנולוגיה מתקדמת לשידורי הטלוויזיה הדיגיטליים לכל העולם. לקראת הביקור בזק פרשה: מאות מטרים של סיבים אופטיים במוקדי הסיור של הנשיא טראמפ.

צילום: אילוסטרציה
צילום: אילוסטרציה

 

כמו כן נפרשו מאות נקודות טלפון, עשרות נקודות WiFi ונקודות שידור וידאו, טכנאים רבים עוסקים סביב השעון. בהקמת מערך התקשורת לקראת הביקור הקימה בזק חמ"ל תקשורת עבור חברת AT&T, המלווה את עשרות הכתבים הזרים שהצטרפו לנשיא בביקורו בארץ.

לקראת הגעתו של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, לישראל ביום ב' הקרוב (22.05.17), פרסה בזק מאות מטרים של תשתית סיבים אופטיים בטכנולוגיה מתקדמת, במוקדי הסיור המתוכנן של הנשיא. באמצעות תשתית זו, יוכלו ערוצי הטלוויזיה הישראליים והזרים לשדר דיווחים באיכותHD  או איכות דיגיטלית SD בשידור חי.

לטובת השידורים הדיגיטליים, הוזמנו בחברת בזק עשרות קווי תקשורת להעברת תכני וידאו, בין היתר על ידי ערוץ 2, שידורי התאגיד, ערוץ 10, BBC, CNN, וואלה, YNET ולשכת ראש הממשלה. כל קווי התקשורת עוברים בקרה ושליטה מרכזית באמצעות החמ"ל הייעודי של בזק, שהוקם לקראת הביקור.

החמ"ל הייעודי של בזק ינטר את פעילות צוותי התקשורת בזמן אמת ובנוסף, בזק תפעיל צוותים טכניים בשטח שיהיו זמינים לאורך כל הביקור וילוו אותו באופן רציף, זאת במטרה לספק מענה בזמן אמת במקרה של תקלות או שינויים שיחולו במהלך הביקור. כמו כן, הקימה בזק גם עשרות קווי תקשורת בפריסה ארצית עבור משטרת ישראל.

בין המיקומים המבוקשים להקמת הקווים עבור שידור הביקור לאולפני הרשתות או להפצה לחו"ל בלטו נמל התעופה בן גוריון (בזמן ההמראה והנחיתה), בית הנשיא, בית ראש הממשלה, בנייני האומה, יד ושם, מוזיאון ישראל, כנסיית הקבר, מלון המלך דוד ועוד.

בתוך כך, הקימה בזק חמ"ל תקשורת נוסף עבור חברת AT&T, המלווה את עשרות הכתבים הזרים שהצטרפו לנשיא בביקורו בארץ. בחמ"ל הותקנו עשרות קווי תקשורת ברוחבי פס גדולים במיוחד להעברת תכנים, קווי תקשורת להעברת וידאו, נקודות WiFi ומאות קווי טלפון.