חברת שובל מתחמי מגורים בע"מ מקבוצת שובל שבבעלותו של היזם משה מילר, החלה בימים אלה בעבודות ההקמה, של מתחם המגורים "שובל על הרכס", שיכלול -124 יח"ד, המיועדות לזכאים חסרי דירה במסגרת תכנית מחיר למשתכן בפרויקט ברכסים. מחירי הדירות במסגרת "מחיר למשתכן" ל 3 חדרים החל מ- 594,692 ₪ (כולל מע"מ) ועד 1,371,302 ₪  (כולל מע"מ) לדירות 5 חדרים.  כל הדירות כבר הוגרלו ובקרוב, תפרסם חברת שובל יחד עם משרד הבינוי והשיכון את התאריך לבחירה ושיבוץ הדירות לזכאים

פרויקט שובל על הרכס ברכסים הדמיה- לומו הדמיות ומשרד האדריכליות הדס
פרויקט שובל על הרכס ברכסים הדמיה- לומו הדמיות ומשרד האדריכליות הדס

 

יצא לדרך. קבוצת שובל  קיבלה היתר לעבודות עפר להקמת שכונת "שובל על הרכס" ברכסים ל-4 הבניינים השכונה שתכלול בסופו של דבר 124 דירות.

בקבוצה מעריכים כי הבנייה כולה תושלם תוך כ-26 חודשים. עוד מדווחים כי' עד כה הוגרלו כל יחידות הדיור.

לדברי אינג' נמרוד עשור מנהל הפרויקט, "תרבות הניהול של שובל ותכנון הביצוע הנכון של הפרויקט יחד עם השיטות הבניה החדשניות מובילות אותנו לצמצום וקיצור משמהותי בלוחות הזמנים של הפרויקט".

"אנחנו מודים לצוות בראשותו של ראש מטה הדיור הלאומי אביגדור יצחקי, הסמנכ"לית אסנת אלרואי, לראש המועצה המקומית רכסים הרב יצחק רייך, למהנדס המועצה קובי צורי ולמהנדסת הועדה אורית מרץ על עזרתם לזירוז את ההליכים למען ציבור הזכאים", אמר השבוע מנהל חטיבת היזמות בחברת שובל מתחמי מגורים ישי רוט.

מנהל חטיבת היזמות בחברת שובל מתחמי מגורים ישי רוט. הוסיף ואמר, "למרות שהמדובר בפרויקט מחיר למשתכן השקענו בלתת יותר לדיירים בתכנון ובמפרט הטכני ולפיתוח הסביבתי ובנוסף, התאמנו את הדירות לציבור החרדי  ובנוסף החלטנו לתת ולבצע  עבודות להקמת גן ציבורי על חשבון שובל וכל זאת על מנת שהפרויקט יהיה באיכות הגבוהה כנהוג בפרויקטים השונים המוקמים ע"י קבוצת שובל".

ישי רוט הדגיש עוד בדבריו כי, "החברה תשמש גם כיזמית הפרויקט וגם כקבלן המבצע דבר שיביא שקט וביטחון לרוכשים. כמו כן, ציין רוט כי, "החברה תקבל לפרויקט זה ליווי בנקאי כך שלרוכשים לא תהיה בעיה להוציא ולקבל משכנתאות דבר אשר נותן  שקט וביטחון כספי לכל הרוכשים"

יצוין כי, לקראת פרסום מכרזי "מחיר למשתכן" אישרו חברי המועצה המקומית ברכסים את הצעתו של ראש המועצה, לפיה גם בשכונה החדשה יישמר הצביון המיוחד המאפיין את היישוב רכסים והקהילות החיות בו, וכי מוסדות הציבור ומוסדות החינוך שייבנו בשכונה החדשה ישמרו על ההרמוניה ואופייה החרדי של היישוב החרדי בצפון הקרוב.

מטרת התכנית "מחיר למשתכן", בהובלת משרד האוצר, משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל. היא להקל על משפחות צעירות לקנות דירה ראשונה בתנאים מועדפים.  התכנית מעניקה הנחה בשיעור של כ-200,000 ₪ לפחות ברכישת דירה.

רכסים מונה כ-10,000 תושבים, רובם חרדיים והשאר דתיים וחילוניים והיא ממוקמת כ-12 ק"מ מהעיר חיפה, ליד הערים נשר וקרית אתא, כאשר בשנים האחרונות חלה תאוצה רבה בגידול האוכלוסייה ונבנות שכונות חדשות.

חברת שובל מתחמי מגורים בע"מ מקבוצת שובל, שבבעלותו של היזם משה מילר, הינה חברה יזמית וגם חברה מבצעת שהקימה ומקימה מאות יח"ד ברחבי הארץ. החברה מקימה

כיום את פרויקט המגורים היוקרתי שובל טאצ' המוקם ברחוב מנשה פינת רחוב ערמונים בקרית ביאליק, שיכלול 38 יח"ד בסטנדרטים גבוהים עם מפרט יוקרתי וסטיילינג צעיר, ויציע מגוון סוגי דירות, החל מ-  3 חדרים  ועד לדופלקס 7 חדרים בשטח של כ- 160 מ"ר. החברה מקימה כיום גם את פרויקט המגורים החדש "שובל במושבה" בפרדס חנה כרכור, ואכלסה לאחרונה את פרויקט היוקרה  "אלוני צורן",  שהקימה בצורן הוותיקה ביישוב צורן.

רקע:

קבוצת שובל, הוקמה בשנת 1985 ע"י מייסדה משה מילר ומאז היא פועלת באינטנסיביות בתכנון, ניהול וביצוע פרויקטים לבניה בתחום הבניה המתועשת, בניה תעשייתית, בניה למגורים, ובשנים האחרונות החלה לפעול בתחום אנרגיה נקיה

מאז הוקמה ביצעה שובל עשרות פרויקטים בכל רחבי הארץ, הן כקבלן מבצע והן בשיטת
"תכנון ביצוע", בתחום הבניה הציבורית, מרכזים לוגיסטיים, מרכזים מסחריים, מבני תעשייה ומבני מגורים וכל זאת תוך שימוש בשיטות בניה חדשניות מורכבות וייחודיות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר.

החברה הינה בעלת סווג ג- 5 "בלתי מוגבל" מרשם הקבלנים בענף הבניה והוסמכה ע"י מכון התקנים הישראלי לתקן "איזו 9002" בינלאומי - לבקרת איכות. בנוסף, הוסמכה ע"י מכון התקנים ומשרד השיכון כ"קבלן מוכר" לעבודות עם גופים ממשלתיים בדרוג א' (הגבוה ביותר).

יצוין כי, חברת שובל מתחמי מגורים בע"מ, מקבוצת שובל, הוקמה בשנת 1992 כחברה היזמית של הקבוצה והיא עוסקת ביזמות ופיתוח של פרויקטים מתחום הנדל"ן, כולל תכנון והקמת מבני מגורים.

במסגרת פעילותה מתמחה החברה בהשבחה, שדרוג וחיזוק מבנים במסגרת תמ"א 38 וכן בהקמת שכונות במסגרת פינוי בינוי  והתחדשות עירונית. החברה מעורבת כיום בפרויקטים מגורים רבים, הנמצאים בשלבי תכנון וביצוע שונים ופרוסים בכל רחבי הארץ רמת ג, גבעתיים, תל אביב, אלעד, חיפה, קריית אתא, קדימה- צורן ועוד