צעירה, תושבת הצפון, המצויה בחודש ה- 8 להריונה סבלה מכאבי גב חזקים שהקרינו אל הרגליים והשפיעו על הליכתה ושגרת יומה, טופלה במרפאת כללית רפואה משלימה בקריון בקרית ביאליק ולאחר סדרת טיפולים משולבים של עיסוי ורפלקסולוגיה, דיווחה שהכאבים העזים חלפו ועל כך שחזרה לתפקוד תקין

כלים
מטפלת בעיסוי ורפלקסולוגיה ויולאט גולוב צילום- עינב פולק
מטפלת בעיסוי ורפלקסולוגיה ויולאט גולוב צילום- עינב פולק

המטופלת, תושבת הצפון, בהריונה השלישי סבלה מכאבים חזקים כתוצאה מהריון שנמצא בשלבים מתקדמים.

במרפאת כללית רפואה משלימה שבקריון בקרית ביאליק, התאימו עבורה סדרת טיפולים ייחודית בעיסוי ורפלקסולוגיה באמצעות המטפלת המוסמכת ויולאט גולוב שסייעה בהפחתת הכאבים העזים שממנה סבלה.

לאחר סדרת טיפולים, דיווחה הצעירה, המצויה בחודש השמיני להריונה, על כך שהכאבים פסקו והיא מצליחה ללכת ולתפקד בצורה סדירה.. בכללית רפואה משלימה במחוז הצפון מציינים כי מטרת טיפולי עיסוי ורפלקסולוגיה, להחזיר יכולת התפקוד לגוף, לשחרר שרירים ולשפר תנועה. מומחי כללית רפואה משלימה מציינים כי, "חשוב להוסיף שבמקרים של סימפטומים מורכבים, יש צורך בסדרת טיפולים על מנת לשקם את הגוף ואת הנפש".

כללית רפואה משלימה הינה רשת המרפאות לרפואה משלימה הגדולה בישראל, אשר מונה כ- 50 מרפאות בפריסה ארצית ומציעה מגוון רחב של טיפולים המתאימים לכל הגילאים, מינקות ועד זקנה. כל הטיפולים ניתנים תחת פיקוח רפואי מלא, ע"י צוות מטפלים בכירים ומנוסים, תוך שמירה על מקצועיות ואיכות גבוהה של הטיפולים.