צימבליסטה ינצח בשלושה קונצרטים על היצירות "כרמינה בורנה" של אורף ומיסת הטנגו של בקאלוב בין 24-28 במאי באשדוד, בירושלים ובתל אביב. הקונצרטים בהשתתפות התזמורת הסמפונית ירושלים ובשיתוף עם האופרה הישראלית.

כלים
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

בקונצרטים ישתתפו כ-100 משתתפים מחו"ל: מקהלת האקדמיה ואנסמבל כלי ההקשה של אוניברסיטת דלאוור, ארה"ב. כמו כן ישתתפו שתי מקהלות ילדים. בקונצרט תבוצע גם מיסה טנגו של בקלוב עם נגן הבנדוניאון אדוארדו אברמסון (Abramson Eduardo).

כרמינה בורנה ומיסה טנגובניצוחו של חן צימבליסטה ׳כרמינה בורנה׳ בשלושה קונצרטים עם התזמורת הסימפונית ירושלים בשיתוף עם האופרה הישראלית בהפקה רבת משתתפים עם 200 אמנים על במה אחת! 24 במאי במשכן לאמנויות הבמה באשדוד 25 במאי בתיאטרון ירושלים 28 במאי במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב חן צימבליסטה ינצח בשלושה קונצרטים על היצירות "כרמינה בורנה" של אורף ומיסת הטנגו של בקאלוב בין 24-28 במאי באשדוד, בירושלים ובתל אביב. הקונצרטים בהשתתפות התזמורת הסמפונית ירושלים ובשיתוף עם האופרה הישראלית. בקונצרטים ישתתפו כ-100 משתתפים מחו"ל: מקהלת האקדמיה ואנסמבל כלי ההקשה של אוניברסיטת דלאוור, ארה"ב. כמו כן ישתתפו שתי מקהלות ילדים. בקונצרט תבוצע גם מיסה טנגו של בקלוב עם נגן הבנדוניאון אדוארדו אברמסון (Abramson Eduardo).

בתכנית הקונצרט: בקאלוב, מיסת טנגו אורף, כרמינה בורנה משתתפים: מנצח: חן צימבליסטה התזמורת הסימפונית ירושלים רשות השידור מקהלת האוניברסיטה של דלאוור (ארה"ב) מנצח: פול ד. הד אנסמבל כלי ההקשה של אוניברסיטת דלאוור (ארה"ב) מנצח: הארווי פרייס קולות מבשרת ומקהלת בית הספר הניסויי, ירושלים תמר רהב, מנצחת סולני האופרה הישראלית: הילה בג'יו: סופרן ניצן אלון: מצו סופרן אלון הררי: קונטרה טנור ריקרדו טמורה: טנור דייויד אדם מור: בריטון אדוארדו אברמסון, בנדוניאון חן צימבליסטה משמש כיום כמנצח ומנהל מוסיקלי בסדרות מוסיקה שונות עם הסמפונית ירושלים, הסינפונייטה באר שבע ותזמורות מובילות נוספות, ועומד בראש המחלקה לכלי הקשה והתזמורת של אוניברסיטת דלאוור, ארצות הברית בתמיכת מלגת קרן התרבות אמריקה ישראל (AICF). בשנה האחרונה הוזמן לנצח על תזמורת קייב, על הקאמרית של טיביליסי (גאורגיה) וכן ניצח על הסינפונייטה של ברלין במסגרת סדנאות ניצוח עם המאסטרו ליאור שמבדל (מרץ ונובמבר 2016).

במסגרת עמותת "מפעל המוסיקה של צימבליסטה" שייסד בשנת 2016, ניהל אמנותית פסטיבלי כיתות אמן לתלמידים יהודים, נוצרים ומוסלמים מצטיינים. כנקשן ואמן מרימבה, לחן רפרטואר עשיר ומגוון עם רביעיות מיתרים וכן מופע סולו חדש, בעקבות השקת הדיסק LEVITATION זוכה פרס IMA לשנת 2013.

בין מוריו אפשר למנות את מר אלון בור, פרופ' מוריס לנג (בביה"ס הגבוה למוסיקה בברוקלין), פרופ' בנט ליילוף (באקדמיה המלכותית בקופנהגן) ותואר שני בניצוח אצל ד"ר יבגני צירלין (באקדמיה בירושלים) ומאסטרו ליאור שמבדל.

נעם בן זאב, כתב המוסיקה הקלאסית, גלריה הארץ (יוני 2014): "מי שראוי לתואר ״האחד והיחיד״ הוא חן צימבליסטה עצמו. במוזיקאי הזה מתגלמים כל מה שנגן מבצע חולם עליו: מקצועיות טכנית מהדרגה הגבוהה ביותר, ידע רב, מוזיקליות שצובעת את המוזיקה בצבעים מקוריים ומעניינים ומפתיעים, ואכן - חן אינסופי".