הפעילויות הבולטות של סאמר סקול לארה"ב

ארץ האפשרויות האינסופיות, ארה"ב, מהווה יעד אטרקטיבי לסאמר סקול - מחנה קיץ שמושך ילדים ובני נוער מכל העולם. הפורמט הותיק שלא מפסיק להתחדש ולהתעדכן בהתאם לדרישות כולל לימודי אנגלית בסביבה בה חיים ונושמים את השפה לצד פעילויות מיוחדות, טיולים, אטרקציות, הכרות מרתקת עם תרבויות.

כלים

סאמר סקול ארה"ב מתאים לגילאי 14-18 ומתקיים בלוקיישנים משולבים דוגמת לוס אנג'לס ולאס וגאס (כולל גרנד קניון), ניו יורק ובוסטון או מיאמי ואורלנדו. בכל אזור מחכים למשתתפים מגורים בקמפוסים מושקעים עם חדרי אירוח נעימים, מתקני ספורט וכיתות מודרניות בהן מועברים שיעורי האנגלית היצירתיים.
אך גולת הכותרת היא ללא ספק תוכנית גדושה פעילויות שנבחרו בקפידה בהתאם לגיל הקבוצה ולאטרקציות המובילות בכל יעד. החיבור בין פעילויות בסגנונות שונים מייצר תמהיל מגוון שמתאים לכל אחד, מסיור במוזיאונים דרך טיולים בטבע ועד מחזמר בברודווי ופארקי שעשועים מלהיבים.
הנה סקירה קצרה של מספר פעילויות בולטות בלו"ז של מחנות הקיץ בארה"ב:

בילויים מהאגדות והרבה אקשן


ארה"ב היא כמו זירת שעשועים אחת גדולה והיא כוללת הרבה פארקים קונספטואליים וחווייתיים. כך למשל, משתתפי סאמר סקול בתוכניות אורלנדו ומיאמי או בתוכנית לוס אנג'לס ווגאס יבקרו בדיסנילנד, פארק שעשועים אגדתי בו הדמויות מהסרטים של דיסני מתעוררות לתחייה. זהו פארק מדהים עם רכבות הרים, קרוסלות, מתקני פנטזיה מרגשים, מופעים מיוחדים וכמובן תהלוכת האורות המפורסמת שמלווה בתצוגה מרהיבה של זיקוקי דינור.
סיקס פלאגס הוא פארק הרפתקני נוסף ששולב בתוכנית: מדובר ברשת פארקי השעשועים הגדולה בעולם הכוללת גם פארקים בארה"ב, בניו יורק ולוס אנג'לס בהם ייהנו המשתתפים מנסיעה ברכבות הרים, שיט רפטינג במים סוערים, קרוסלות ענק, ספינת פיראטים ועוד הפתעות. כמו כן, במיאמי יבקרו החניכים בפארק יוניברסל המציע הרפתקאות בהשראת עולם הסרטים, הצצה לתעשיית הקולנוע ומגוון מתקני שעשועים בניחוח הוליוודי.

לחלל ובחזרה


היעדים של סאמר סקול ארה"ב מציעים גם מוזיאונים אינטראקטיביים דוגמת מרכז החלל קנדי באורלנדו בו כל משתתף הופך לאסטרונאוט. במרכז שלל מיצגי מולטימדיה, הפעלות שמפעילות את כל החושים, חדר ללא כוח כבידה, דגמים של חלליות ואפילו הדמיה של טיסה בחללית.

מפגש מרתק עם בעלי חיים


חלק מהאטרקציות של סאמר סקול בארה"ב מבוססות על מפגש מיוחד עם בעלי חיים. צפו לטיול בשמורת הטבע המרהיבה אברגליידס במיאמי הכוללת מסלולי טיול מומלצים בין ביצות גם מופע בכיכובם של תנינים. בסיקווריום, מצפה תת ימי במיאמי, ייהנו המשתתפים ממופע מקורי עם דולפינים ואריות ים ומאקווריומים עצומים המציגים דגים ויצורים מיוחדים מהמעמקים.

זה רק ספורט


הפעילות הספורטיבית היא חלק בלתי נפרד מהנאות הקיץ. מלבד מגרשי ומתקני הספורט הגדולים במרכזים של סאמר סקול, יבקרו המשתתפים בתוכנית של בוסטון-ניו יורק באצטדיון הענק של קבוצת הבייסבול רד סוקס פנוויי פארק. כאן הם ילמדו על ההיסטוריה של הקבוצה ויציצו לתאי השחקנים.

בנוסף, סאמר סקול ארה"ב כולל טיולים בשכונות המפורסמות והאופנתיות כמו הוליווד, בברלי הילס, צ'יינה טאון, רובע האומנים קוקונט גרוב, בטן-גב בחופים היפים וטיול בלתי נשכח בגרנד קניון ובסטריפ של ווגאס. חוויות גדולות מהחיים.

מידע נוסף באתר סאמר סקול בכתובת http://www.summerschool.co.il