המוזיאון לאמנות האסלאם בירושלים מציג: אנסמבל דיליז'אן – מופע מוזיקת עולם מארמניה - המופע יתקיים לרגל תערוכת היחיד של דור גז "האדם החולה של אירופה – המלחין" המעלה לדיון את נושא הג'נוסייד הארמני. יום חמישי , 9/2/17, שעה 19:00, הכניסה חינם!

כלים
אנסמבל דיליז'אן – מופע מוזיקת עולם מארמניה
אנסמבל דיליז'אן – מופע מוזיקת עולם מארמניה

לרגל תערוכת היחיד של האמן הישראלי דור גז- "האדם החולה של אירופה: המלחין", המוצגת בימים אלו במוזיאון לאמנות האסלאם בירושלים ומספרת את סיפורו של העם הארמני במאה ה 20, מקיים המוזיאון מגוון של אירועים.

ביום חמישי , 9/2 יתארח במוזיאון אנסמבל דיליז'אן, הרכב המבצע מוסיקת עולם מארמניה ונקרא על שמה של העיירה הציורית בהרי ארמניה – דיליז'אן. במופע, ריקודי עם סוחפים ושירי אהבה וגעגוע מרגשים, חלקם בסגנון אותנטי וחלקם בעיבוד מקורי. חברי ההרכב מנגנים על כלים אותנטיים כמו דודוק - כלי נשיפה דומה לאבוב שקולו מזכיר את הקול האנושי, והפך לאחד הסמלים הלאומיים של ארמניה, בלול, חליל רועים ארוך עשוי עץ משמש, עוד וסטאר פרסי."

האדם החולה של אירופה : המלחין, מספרת את סיפורו של העם הארמני במאה העשרים - מיעוט נרדף עד מוות תחת שלטון האימפריה העותומאנית. זוהי תערוכת יחיד של דור גז והיא כוללת עבודות שלו גז במגוון רחב של מדיומים לצד תצוגה של פריטים היסטוריים המציגים פרקים מסיפורו של העם הארמני דרך אומנותו: אדריכלות, הלחנה, צילום וקרמיקה.

יום חמישי , 9/2/17, שעה 19:00, הכניסה חינם!

המוזיאון לאמנות האסלאם

רחוב הפלמ"ח 2 ירושלים

טלפון: 02-5661291

שעות פעילות המוזיאון:

שני – רביעי : 10:00- 15:00

חמישי: 10:00- 19:00

שישי – שבת: 10:00 – 14:00