יש לכם עסק שמוכר מוצרים כלשהם? מתכננים להקים חנות בקרוב? אתם חייבים חנות אינטרנטית בשביל להגדיל את המכירות שלכם ולגייס עוד ועוד לקוחות!

מסחר אלקטרוני הוא כבר מזמן ביטוי ששגור בפי רבים, וכולם עושים בו שימוש בכל מקום בעולם. אם פעם כשהיינו רוצים לרכוש מוצר או שירות כלשהוא היינו צריכים לצאת מהבית, לעמוד בפקקים, לחפש חנייה ולהגיע פיזית לבית העסק, היום המצב אחר לגמרי. עוד ועוד חנויות אלקטרוניות מוקמות ברשת ועוד ועוד צרכנים מבינים את היתרונות שיש בקניה דרך הרשת. אפשר להשוות בקלות בין מחירים, לא צריך לבזבז זמן יקר על הגעה פיזית, המוצר מגיע עד לבית ובעיקר, תשתית האינטרנט מגשרת על פני פערי מרחק וזמן מה שאומר שניתן לקנות כל דבר כמעט מכל מקום בעולם.

חנות וירטואלית
חנות וירטואלית

קצת נתונים על רכישות מקוונות בישראל...

העולם עובר שינוי מדהים בכל הקשור לקניות ורכישות, וישראל לא נשארת מאחורה. יותר ויותר ישראלים מבינים את היתרונות הרבים שיש בקנייה באינטרנט ויותר ויותר אתרי מסחר קמים כל הזמן. הנה קצת נתונים מהשנה החולפת על הגדילה בכמות הרכישות בישראל ועל המגמה הברורה בעתיד:

· מעל 60% מהישראלים מעידים שרכישות דרך אתרי מסחר אלקטרוני הם כלי מצוין להתמודדות עם יוקר המחיה

· ישראלי ממוצע מבצע לפחות 3 רכישות מידי חודש באינטרנט.

· 95% מהישראלים ביצעו רכישה אחת לפחות באמצעות רשת האינטרנט בשנה החולפת

· בכל מדדי הרכישות און ליין יש עלייה מתמדת מידי שנה.

אז איפה אתם בעלי העסקים בתוך כל זה? יש לכם כבר חנות ברשת? לא יודעים איך להקים אתרי מסחר וחוששים בעיקר מהניהול שלהם לאחר ההקמה? יש לנו פתרון מצויין בשבילכם: אישופ – המומחים בהקמת וניהול אתרי מסחר באינטרנט

אישופ – כל הפתרונות במקום אחד...

אתם לא צריכים להיות מתכנתים ולא צריכים להיות בעלי יידע מוקדם. כל מה שאתם או מי מטעמכם צריכים בשביל מסחר באינטרנט באמצעות החנויות המתקדמות של אישופ הוא אוריינטציה בסיסית במחשבים. קלות התפעול של המערכת יחד עם עיצוב משגע ואבטחה ברמה הגבוהה ביותר יהפכו את החנות שלכם ברשת למכונת מזומנים!

יתרונות מדהימים ושירות מצוין.

· יותר עסקאות - שיפור מדהים של אחוזי ההמרה תוך זמן קצר.

· כלי קידום מכירות מתקדמים - מכירה של חבילות מוצרים בהנחות מיוחדות, אפשרות למכירות אישיות, שימוש בקופונים חכמים, מוצרים נלווים למוצר העיקרי המוצגים בצורה אקטיבית, מבצעים למיניהם ועוד כלים רבים שיאפשרו לכם למכור עוד ועוד.

· מערכת קשרי לקוחות – כרטיס לקוח לכל הזמנה, תקשורת מהירה עם הלקוח מתוך מסך ההזמנה, שליחת אס.אמ.אס המיידע על סטטוס ההזמנה בכל שינוי בו, ועוד.

· עיצוב מדהים - פתרונות עיצוב מתקדמים ומעצבים מהמובילים בתחום יאפשרו לכם להציג את המוצרים שלכם ככה שאף אחד לא יוכל להישאר אדיש אליהם. בעולם ויזואלי העיצוב הוא מרכיב משמעותי בפוטנציאל המכירה.

· חנות רספונסיבית – היום כשקרוב ל-50% מהקניות ברשת מתבצעות דרך מכשירים ניידים, אתם חייבים חנות שנראית מושלם מכל מכשיר. מערכת אישופ היא כזו שמתאימה את הצגת החנות בהתאם למכשיר בו נעשה שימוש.

· יחס אישי ואדיב – צוות התמיכה שלנו עושה הכול בשביל לתת מענה מהיר ויעיל לכל לקוח באשר הוא.

אז אם כבר הבנתם למה בעידן המודרני אתם חייבים חנות וירטואלית וכל מה שנשאר לכם הוא להקים את החנות הזו, תנו לנו באישופ לעשות עבורכם את העבודה. צוות מקצועי ואיכותי עם ניסיון רב בהקמת חנויות בכל תחום שהוא ילווה אתכם לכל אורך הפרוייקט.

פנו אלינו עכשיו ונשמח לספק לכם שירות מצוין!